Автор
Вовк Наталія Володимирівна, вихователь Комунального Закладу «Заклад Дошкільної освіти ( ясла-садок) №21 «Горобинка» Кропивницької Міської Ради»
Вікова категорія
Дошкільний вік
Актуальність проєкту
У сучасному світі важливо змалку виховувати цікавість до природи, вчити дітей досліджувати та робити висновки. Тема пінгвінів близька й цікава дошкільникам, адже ці тварини незвичайні, викликають емоції та захоплення. Проєкт дозволяє поєднати наукові знання з грою, мистецтвом, технологіями та математикою.
Стислий опис проєкту
Діти отримують посилку іграшками 2 пінгвінів(Імператорського та Золотоволосого) та флешкою від полярників із Української антарктичної станції « Академік Вернадський» , на які записано невеликі ролики про життя пінгвінів (відео взято з офіційної сторінки Тік ток antarcticcenterua) та створюється проблемна ситуація( Де живуть пінгвіни? Та хто їх сусіди?), яка мотивує дітей до вивчення об’єктів живої та неживої природи Антарктиди.
Очікувані результати проекту
Поповнення знань дітей про життя антарктичний тварин , зокрема пінгвінів та їх види,цикл життя, усвідомлення необхідності дбайливого ставлення до жителів південного материка, розвиток творчої ініціативності та співпраці в команді для досягнення мети - створення колективної композиції «Веселі пінгвіни»( панно 1м *1,5м).
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Ознайомлення дітей з тваринним світом Антарктиди, їх способом життя,види пінгвінів ,про зв'язок організмів із середовищем проживання, розвиток творчої ініціативи та пошукової діяльності дітей. | |||||||||
T (технології) | Комп’ютерна презентація «Подорож на південний континент» Журнал Джміль №1 /2018 ( код доступу є на сторінці друкованого журналу)Перегляд відео на Youtube Найдивовижніші тварини південного континенту https://www.youtube.com/watch?v=rplG42457-I та коротких відео Тік токНаціональний антарктичний науковий центр та стація « Академік Вернадський» https://www.tiktok.com/@antarcticcenterua компютерна гра “ Тварини Антарктиди та Артики”https://learningapps.org/watch?v=pu48u2jnv17 Діти проводять дослід з льодом та сіллю. | |||||||||
R (читання+письмо) | Сприяти удосконаленням граматично правильного мовлення. Формувати навички зв'язного мовлення: підтримання діалогу, висування власних думок та припущень. Уживають різні типи речень( прості ,складні) .Поповнюють словниковий запас назвами тварин,птахів та об'єктів природи. Вихованці вживають синоніми , антоніми, іменники в пестливій формі. Відгадують загадки за темою проекту. | |||||||||
E (інжиніринг) | Усвідомлює, що предмети навколо можна використовувати за різними призначеннями. Що багатьом речам можна подарувати «друге життя», вміє конструювати за схемою та за задумом,планує послідовність операцій, шукає нові комбінації. | |||||||||
A (мистецтво) | Стимулювати прояв інтересу на отримання задоволення від творчої роботи над створенням колективної роботи.Володіє елементарною художньою майстерністю.Навчання дітей створюванню багатофігурних сюжетну композицію.Користуються ножицями, дотримуються правил безпечного вирізання. | |||||||||
M (математика) | Вправляють у порівнянні груп предметів за кількістю, за просторовим розташуванням, у визначенні місцезнаходження предмета у ряду. Вправляння у кількісній та порядковій лічбі в межах 5, у співвідношенні цифри з числом.Орієнтується в сенсорних еталонах (колір, форма, величина). |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Комп'ютер,Сюжетна картина “ Подорож на південний континент” (обкладенка Джміль №1 /2018), презентація , фото/ілюстрації тварин, птахів Антарктики, матеріали для досліду( сіль, лід , 2 ємності, сухі та вологі серветки), іграшкові пінгвіни, гра-ходилка, фігурки пінгівнів та цифри , ігровий кубик з цифрами, матеріали для художньої праці, шаблони светрів та різнокольорові геометричні фігури, конструювання ( ценглинки Лего, деревяні рахівні палички та клавіси),казки,вірші , загадки.
Діяльність після виконання проєкту
Наповнення міні лабораторії матеріалами для проведення дослідів. Спільно з батьками та вихованцями продовжити збір покидькового матеріалу. Продовжувати слідкувати за природою Антарктиди за допомогою соціальною мережею Тік ток.
Коментарі
Дописати коментар