Автор
Лаврусенко Оксана Володимирівна, вихователь ЗДО №35 «Малятко»
Вікова категорія
Дошкільний вік
Актуальність проєкту
Полягає у тому, що діти дізнаються про цікаву та творчу професію дизайнера, розуміють, що одяг створюється не тільки для краси, а й для зручності та практичності,діти вчаться підбирати кольори, створювати дизайн одягу, розвиває креативність, пізнавальну активність та повагу до культурних традицій.
Стислий опис проєкту
Проєкт «Бути дизайнером-це круто!» спрямований на ознайомлення дітей із професією дизайнера,діти досліджують властивості тканин,знайомляться з технологіями створення одягу,вчаться малювати ескізи та конструювати моделі, у дітей формуються навички креативності, командної роботи.
Очікувані результати проекту
Діти знають, хто такий дизайнер та чим він займається,вміють створювати власні ескізи,одяг (з паперу,серветок), можуть пояснити,з яких матеріалів виготовляють одяг.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Ознайомлення з навколишнім світом. Природа. Дитина знає як з природних ресурсів отримують тканину, вміє досліджувати природні матеріали (бавовна, льон, шерсть) | ||||||||
T (технології) | Комп'ютерна грамота. Дослідницька діяльність. Художня праця. Дитина вміє створювати одяг,вміє використовувати різні технології декорування | ||||||||
R (читання+письмо) | Розвиток мовлення. Художня література. Основи грамоти. Дитина вміє переказувати казку про одяг, знає назви природних матеріалів,називає елементи одягу, може пояснити призначення одягу,використовує нові слова в іграх | ||||||||
E (інжиніринг) | Художня праця. Конструювання. Дитина вміє використовувати різні матеріали для конструювання одягу (папір,тканина,серветки) | ||||||||
A (мистецтво) | Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр. Дитина створює ескізи одягу, робить аплікацію з клаптиків тканини,використовує різні матеріали, вміє прикрашати готові ескізи візерунками. | ||||||||
M (математика) | Математика. Конструювання. Дитина вміє рахувати,порівнювати кількість елементів,визначати довжину й ширину стрічок, клаптиків тканини,порівнювати розміри деталей одягу,визначає геометричні форми у деталях одягу,створює симетричні візерунки на одязі. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Матеріали та інструменти:
-тканини різної текстури та кольору;
-нитки,голки,ножиці,ґудзики,стрічки,тканина,клей;
-картон,кольоровий папір,фломастери,олівці,фарби;
Технічне обладнання:
-швейна машина, праска, комп’ютер;
Діяльність після виконання проєкту
-Проведення міні-показу мод, де діти презентують власні моделі одягу
-Використання створених моделей у подальших ігрових або навчальних заняттях (сюжетно-рольові ігри, театралізована діяльність).
-Створення колективної книжечки «Наші дизайнерські ідеї»
Коментарі
Дописати коментар