Перейти до основного вмісту

STREAM-проєкт «Бути дизайнером –це круто»

  

Автор

Лаврусенко Оксана Володимирівна, вихователь ЗДО №35 «Малятко»

Вікова категорія

Дошкільний вік

Актуальність проєкту

Полягає у тому, що діти дізнаються про цікаву та творчу професію дизайнера, розуміють, що одяг створюється не тільки для краси, а й для зручності та практичності,діти вчаться  підбирати кольори, створювати  дизайн одягу, розвиває  креативність, пізнавальну активність та  повагу до культурних традицій.

Стислий опис проєкту

Проєкт «Бути дизайнером-це круто!» спрямований на ознайомлення дітей із професією дизайнера,діти досліджують властивості  тканин,знайомляться з технологіями створення одягу,вчаться малювати ескізи та конструювати моделі, у дітей формуються  навички  креативності, командної роботи.


Очікувані результати проекту

Діти знають, хто такий дизайнер та чим він займається,вміють створювати власні ескізи,одяг (з паперу,серветок), можуть пояснити,з яких матеріалів виготовляють  одяг.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

Ознайомлення з навколишнім світом. Природа.
Дитина знає  як з природних ресурсів отримують тканину, вміє  досліджувати природні  матеріали (бавовна, льон, шерсть)

T (технології)Комп'ютерна грамота. Дослідницька діяльність. Художня праця.
Дитина вміє створювати одяг,вміє використовувати різні технології декорування

R (читання+письмо)

Розвиток мовлення. Художня література. Основи грамоти.
Дитина  вміє переказувати  казку про одяг, знає назви природних матеріалів,називає елементи одягу, може пояснити призначення одягу,використовує  нові  слова  в  іграх

E (інжиніринг)

Художня праця. Конструювання.
Дитина вміє використовувати різні матеріали для конструювання одягу (папір,тканина,серветки)




A (мистецтво)

Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр.
Дитина  створює ескізи одягу, робить аплікацію з клаптиків тканини,використовує різні матеріали, вміє прикрашати  готові  ескізи  візерунками.



M (математика)
Математика. Конструювання.
Дитина  вміє рахувати,порівнювати  кількість елементів,визначати довжину й ширину стрічок, клаптиків тканини,порівнювати  розміри деталей одягу,визначає геометричні  форми у деталях одягу,створює симетричні візерунки  на одязі.


Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Матеріали та інструменти:
-тканини різної текстури та кольору;
-нитки,голки,ножиці,ґудзики,стрічки,тканина,клей;
-картон,кольоровий папір,фломастери,олівці,фарби;
Технічне обладнання:
-швейна машина, праска, комп’ютер;

Діяльність після виконання проєкту

-Проведення міні-показу мод, де діти презентують власні моделі одягу
-Використання створених моделей у подальших ігрових або навчальних заняттях (сюжетно-рольові ігри, театралізована діяльність).
-Створення колективної книжечки «Наші дизайнерські ідеї» 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...