Автор
Суржок Тетяна Анатоліївна, вихователь Комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №24 «Журавочка» Кропивницької міської ради»
Вікова категорія
Дошкільний вік
Актуальність проєкту
«Досліджуємо світ тварин» полягає в тому, що він дає можливість дітям не тільки отримати знання про тваринний світ, а й розвинути важливі навички 21-го століття: критичне мислення, креативність, комунікацію та співпрацю. Використання STREAM-методології дозволяє інтегрувати науки, технології, інжиніринг, мистецтво та математику в єдиний навчальний процес, що робить його цікавим та багатогранним.
Стислий опис проєкту
Проект спрямований на дослідження світу тварин через інтегровану діяльність, що поєднує вивчення наукових фактів, використання сучасних технологій, художню творчість, конструювання та математичні розрахунки. Учні/вихованці досліджують різні види тварин, їх середовище існування, поведінку та значення в екосистемі.
Очікувані результати проекту
Знання: Діти дізнаються про класифікацію тварин, їхні звички, харчування, та роль у природі.
Навички: Розвиток дослідницьких навичок, вміння працювати в команді, навичок проєктування та конструювання. Покращення мовлення та вміння презентувати інформацію.
Продукт: Створення діорам, макетів, постерів, презентацій, творчих робіт (малюнки, аплікації) та інших проєктних продуктів.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Ознайомлення з навколишнім світом: вивчення різних класів тварин (ссавці, птахи, комахи, риби), їхнього середовища існування, харчування, поведінки та адаптації до умов. | ||||||||
T (технології) | Робота з комп'ютером: пошук інформації, перегляд освітніх відео, створення презентацій. Використання мікроскопа для дослідження мікроорганізмів, створення простих анімацій. | ||||||||
R (читання+письмо) | Робота з художньою та науково-популярною літературою про тварин. Складання розповідей, віршів, загадок. Обговорення прочитаного, ведення щоденника спостережень. | ||||||||
E (інжиніринг) | Конструювання макетів тварин з підручних матеріалів (картон, пластик). Створення моделей тваринного середовища (діорами), механічних іграшок. | ||||||||
A (мистецтво) | Виготовлення малюнків, аплікацій, ліплення фігурок тварин. Інсценування казок, створення музичних супроводів до розповідей, оформлення виставки робіт. | ||||||||
M (математика) | Вимірювання розмірів тварин, розв'язання задач на порівняння їхньої швидкості, ваги, віку. Виготовлення графіків та діаграм, що відображають отримані дані. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
- Настінні плакати та ілюстрації із зображеннями тварин.
- Набори для конструювання (Lego, кубики).
- Матеріали для художньої творчості: фарби, пластилін, кольоровий папір, клей, ножиці.
- Ноутбук, планшети з доступом до Інтернету, проектор.
- Мікроскоп, лупи.
Коментарі
Дописати коментар