Перейти до основного вмісту

STREAM-ПРОЄКТ «ДОСЛІДЖУЄМО СВІТ ТВАРИН»

               

Автор

Суржок Тетяна Анатоліївна, вихователь Комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №24 «Журавочка» Кропивницької міської ради»



Вікова категорія

Дошкільний вік

Актуальність проєкту

«Досліджуємо світ тварин» полягає в тому, що він дає можливість дітям не тільки отримати знання про тваринний світ, а й розвинути важливі навички 21-го століття: критичне мислення, креативність, комунікацію та співпрацю. Використання STREAM-методології дозволяє інтегрувати науки, технології, інжиніринг, мистецтво та математику в єдиний навчальний процес, що робить його цікавим та багатогранним.

Стислий опис проєкту

Проект спрямований на дослідження світу тварин через інтегровану діяльність, що поєднує вивчення наукових фактів, використання сучасних технологій, художню творчість, конструювання та математичні розрахунки. Учні/вихованці досліджують різні види тварин, їх середовище існування, поведінку та значення в екосистемі.

Очікувані результати проекту

Знання: Діти дізнаються про класифікацію тварин, їхні звички, харчування, та роль у природі.
Навички: Розвиток дослідницьких навичок, вміння працювати в команді, навичок проєктування та конструювання. Покращення мовлення та вміння презентувати інформацію.
Продукт: Створення діорам, макетів, постерів, презентацій, творчих робіт (малюнки, аплікації) та інших проєктних продуктів.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

Ознайомлення з навколишнім світом: вивчення різних класів тварин (ссавці, птахи, комахи, риби), їхнього середовища існування, харчування, поведінки та адаптації до умов.

T (технології)Робота з комп'ютером: пошук інформації, перегляд освітніх відео, створення презентацій. Використання мікроскопа для дослідження мікроорганізмів, створення простих анімацій.

R (читання+письмо)

Робота з художньою та науково-популярною літературою про тварин. Складання розповідей, віршів, загадок. Обговорення прочитаного, ведення щоденника спостережень.

E (інжиніринг)

Конструювання макетів тварин з підручних матеріалів (картон, пластик). Створення моделей тваринного середовища (діорами), механічних іграшок.




A (мистецтво)

Виготовлення малюнків, аплікацій, ліплення фігурок тварин. Інсценування казок, створення музичних супроводів до розповідей, оформлення виставки робіт.




M (математика)
Вимірювання розмірів тварин, розв'язання задач на порівняння їхньої швидкості, ваги, віку. Виготовлення графіків та діаграм, що відображають отримані дані.


Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

  • Настінні плакати та ілюстрації із зображеннями тварин.
  • Набори для конструювання (Lego, кубики).
  • Матеріали для художньої творчості: фарби, пластилін, кольоровий папір, клей, ножиці.
  • Ноутбук, планшети з доступом до Інтернету, проектор.
  • Мікроскоп, лупи.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...