Автор
Боговик Ірина Василівна
Вікова категорія
9-10 років
Предмети
Читання, ЯДС
Актуальність проєкту
Розширювати знання про рослинний світ на основі усвідомлення постійнихсуттєвих ознак; звертати увагу на красу природи що нас оточує. Ознайомити з
деякими рослинами, які ростуть у лісі, та на території нашого краю. Сформувати
загальне уявлення про значення рослин у житті людини.
Розвивати навички самостійно здобувати знання, працюючи з додатковою
літературою; розвивати спостережливість, увагу, мислення та уяву
Розширювати лексику іменниками та прикметниками, які є назвами рослин.
Виховувати екологічну свідомість, турботливе ставлення до «зелених друзів»,
бажання доглядати за ними, оберігати їх.
Стислий опис проєкту
Учні ознайомлюються з оповіданням Василя Чухліба “Лісова дивина”
Діляться на групи:
1 група: “Дослідники”досліджує лікарські властивості трьох рослин на вибір згаданих у оповіданні
2 група: “Математична” учні дізнаються цікаві факти про рослини з оповідання (наприклад: найвища рослина, сама маленька рослина, яка рослина має найбільше лікарських властивостей…і т.д.)
3 група: “Хіміки” створюють чай з лікарських рослин від застуди
4 група “Флористи” складають букет для мами з рослин, які ростуть на галявині поблизу школи
Очікувані результати проекту
- Поглиблення знань з природничих наук та математики: здобувачі освіти з ЯДС зможуть дослідити лікарські властивості рослин; вплив різних рослин на організм людини; з математики – пошук цікавих фактів про лісові рослини
- Створення рецептів чаїв з трав.
- Формування турботливого ставлення до навколишнього середовища
- Розвиток сімейних цінностей
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Дослідження лікарських властивостей рослин, їх вплив на організм людини | ||||||||
T (технології) | Пошук інформації в інтернеті | ||||||||
R (читання+письмо) | Написати текст-есе які вчинки дітей сподобались найбільше, та приклад якої поведінки їм може знадобитися в житті | ||||||||
E (інжиніринг) | Створення рецептів чаю з лісових рослин | ||||||||
A (мистецтво) | Намалювати малюнок лісових дзвіночків або інші квіти | ||||||||
M (математика) | Пошук цікавих фактів про рослини своєї місцевості |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
- Мобільні телефони з доступом до мережі «Інтернет».
- Для створення рецептів чаю: рослини зібрані на галявині, чашки, Чайник з водою
- Інтерактивна дошка.
Діяльність після виконання проєкту
Написати текст-есе “Які вчинки дітей сподобались найбільше, та приклад якої поведінки вам може знадобитися в житті?”намалювати малюнок лісових дзвіночків або інші квіти
Коментарі
Дописати коментар