Перейти до основного вмісту

STEM-урок Урок позакласного читання “Лісова дивина” Василь Чухліб

 

Автор

Боговик Ірина Василівна

iryna.bogovik@gmail.com

Вікова категорія

9-10 років

Предмети

Читання, ЯДС

Актуальність проєкту

Розширювати знання про рослинний світ на основі усвідомлення постійних
суттєвих ознак; звертати увагу на красу природи що нас оточує. Ознайомити з
деякими рослинами, які ростуть у лісі, та на території нашого краю. Сформувати
загальне уявлення про значення рослин у житті людини.
Розвивати навички самостійно здобувати знання, працюючи з додатковою
літературою; розвивати спостережливість, увагу, мислення та уяву
Розширювати лексику іменниками та прикметниками, які є назвами рослин.
Виховувати екологічну свідомість, турботливе ставлення до «зелених друзів»,
бажання доглядати за ними, оберігати їх.

Стислий опис проєкту

Учні ознайомлюються з оповіданням Василя Чухліба “Лісова дивина”

Діляться на групи:

1 група: “Дослідники”досліджує лікарські властивості трьох рослин на вибір згаданих у оповіданні 

2 група: “Математична” учні дізнаються цікаві факти про рослини з оповідання (наприклад: найвища рослина, сама маленька рослина, яка рослина має найбільше лікарських властивостей…і т.д.)

3 група: “Хіміки” створюють чай з лікарських рослин від застуди

4 група “Флористи” складають букет для мами з рослин, які ростуть на галявині поблизу школи


Очікувані результати проекту

  • Поглиблення знань з природничих наук та математики: здобувачі освіти з ЯДС зможуть дослідити лікарські властивості рослин; вплив різних рослин на організм людини; з математики – пошук цікавих фактів про лісові рослини
  • Створення рецептів чаїв  з трав.
  • Формування турботливого ставлення до навколишнього середовища
  • Розвиток сімейних цінностей


Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

Дослідження лікарських властивостей рослин, їх вплив на організм людини


T (технології)

Пошук інформації в інтернеті

R (читання+письмо)

Написати текст-есе які вчинки дітей сподобались найбільше, та приклад якої поведінки їм може знадобитися в житті

E (інжиніринг)

Створення рецептів чаю з лісових рослин




A (мистецтво)

Намалювати малюнок лісових дзвіночків або інші квіти



M (математика)

Пошук цікавих фактів про рослини своєї місцевості



Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

  1. Мобільні телефони з доступом до мережі «Інтернет».
  2. Для створення рецептів чаю: рослини зібрані на галявині, чашки, Чайник з водою
  3. Інтерактивна дошка.

Діяльність після виконання проєкту

Написати текст-есе “Які вчинки дітей сподобались найбільше, та приклад якої поведінки вам може знадобитися в житті?”
намалювати малюнок лісових дзвіночків або інші квіти

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...