Автор
Запорожець Світлана Йосипівна
Вікова категорія
середній дошкільний вік
Предмети
Ознайомлення з природним довкіллям, логіко-математичний розвиток, художньо-продуктивна діяльність, ознайомлення із соціумом.
Актуальність проєкту
Стислий опис проєкту
Очікувані результати проекту
розширення знань дітей про гарбуз,його властивості, використання
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | дослідження різних видів гарбузів,умов зростання, фаз розвитку,будови рослини, смак | ||||||||
T (технології) | збирання , промивання та висушування насіння | ||||||||
R (читання+письмо) | Читання твору “Ходить гарбуз по городу”, загадок та віршів про гарбуз | ||||||||
E (інжиніринг) | Гра “Склади гарбуз”(складання зображення з частин);створення з насіння об’ємних зображень з використанням трафарету | ||||||||
A (мистецтво) | Малювання гарбуза відтиском кулачка, виставка “Арт-гарбуз”спільних робіт дітей та батьків; інсценування за піснею “Ходить гарбуз по городу” | ||||||||
M (математика) | використання гарбузового насіння як лічильного матеріалу |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Різні види гарбузів, папір, фарби, трафарети; для збирання насіння: тарілка,ложка,ситечко ,таця для висушування.Паперові шаблони гарбуза для лічби насіння.Картинки із зображенням фаз розвитку рослини гарбуза, велика картинка ,поділена на чотири частини для гри “Склади гарбуз”
Діяльність після виконання проєкту
Висівання зібраного насіння гарбуза на весні та спостереження за розвитком
Коментарі
Дописати коментар