Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Диво-гарбуз”

 


Автор

Запорожець Світлана Йосипівна

Вікова категорія

середній дошкільний вік

Предмети

Ознайомлення з природним довкіллям, логіко-математичний розвиток, художньо-продуктивна діяльність, ознайомлення із соціумом.

Актуальність проєкту


Стислий опис проєкту


Очікувані результати проекту

розширення знань дітей про гарбуз,його властивості, використання

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

дослідження  різних видів гарбузів,умов зростання, фаз розвитку,будови рослини, смак


T (технології)

збирання , промивання та висушування насіння

R (читання+письмо)

Читання твору “Ходить гарбуз по городу”, загадок та віршів про гарбуз

E (інжиніринг)

Гра “Склади гарбуз”(складання зображення з частин);створення з насіння об’ємних зображень з використанням трафарету




A (мистецтво)

Малювання гарбуза відтиском кулачка, виставка “Арт-гарбуз”спільних робіт дітей та батьків; інсценування за піснею “Ходить гарбуз по городу”



M (математика)
використання гарбузового насіння як лічильного матеріалу



Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Різні види гарбузів, папір, фарби, трафарети; для збирання насіння: тарілка,ложка,ситечко ,таця для висушування.Паперові шаблони  гарбуза для лічби насіння.Картинки із зображенням фаз розвитку рослини гарбуза, велика картинка ,поділена на чотири частини для гри “Склади гарбуз”

Діяльність після виконання проєкту

Висівання зібраного насіння гарбуза  на весні та спостереження за розвитком

Використані ресурси



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...