Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт Вода — це життя і безцінний дар природи.

 


Автор

Ольга Філіпова

filippovaolga2018@gmail.com


Вікова категорія

4 – 5 років середня та старша група

Предмети

Трудове навчання (технології), мистецтво, історія, інформатика, математика, біологія, екологія

Актуальність проєкту

Для чого потрібна вода в природі? Вона відіграє найважливішу роль, оскільки бере участь у багатьох різних механізмах і процесах на Землі.

Без води не було б ніякої екосистеми (тварин, птахів, рослин). А яким би без неї виявився клімат – і зовсім складно уявити. Все життя, яка є на планеті, багато в чому сформована саме завдяки воді. 

Роль води в житті людини не менш важлива. І це легко довести на елементарному прикладі. Достатньо лише поцікавитися, на скільки людина складається з води. Цифри виявляться дивовижними: в організмі дорослої людини 68—70 % води, в тому числі: у крові — 90 %, м’язах — 75 %, кістках — 28 %.

Стислий опис проєкту

Мета проекту - розширити та узагальнити знання дітей про воду як найпоширенішу речовину на Землі, її структуру, фізичні властивості, підвести дітей до оцінки ролі води в житті людини, рослин, тварин, до розуміння необхідності бережливого та економного ставлення до водних ресурсів, сформувати уявлення про способи очищення води, розвивати зацікавленість.

Завдання для дошкільнят при вивченні води можуть включати спостереження за її властивостями, досліди з водою, ігрові ситуації, що моделюють водні процеси, та бесіди про значення води для живого і неживого. Важливо також прищепити дітям бережливе ставлення до води, використовуючи тематичні малюнки та правила.

Очікувані результати проекту

Довести вплив води на ріст і розвиток рослин


Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

Вивчення властивостей води та вплив її на навколишнє середовище


T (технології)

Пошук необхідної інформації для проведення дослідження; робота з презентаціями

R (читання+письмо)

Читання. Правильна вимова термінології та назв використаних в проекті

E (інжиніринг)

Визначають необхідні матеріали та конструюють модель човника




A (мистецтво)

Зображення ескізу майбутнього човника



M (математика)

Рахують насінинки, ємності, коробочки та етикетки



Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

вам знадобляться такі матеріали:

Насіння 2
невеликі неглибокі ємності
Паперові рушники
вода
Паперовий пакет або коробка для блокування світла
Світлі та темні етикетки

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...