Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт «Первоцвіти»

 


Автор

Лісевич Лариса

loralisevich@gmail.com

Вікова категорія

5 клас

Предмети

Біологія, Англійська, Німецька або французька мова, Математика, Технології

Актуальність проєкту

Весняні квіти- справжнє диво. Їхнє існування знаходиться під загрозою зникнення. Тому буде актуальним звернути увагу дітей на проблему захисту цих квітів. Це виховує любов до природи та екологічну свідомість.

Стислий опис проєкту

Цей СТЕМ-урок розроблений як інтерактивне заняття, що поєднує теоретичні знання з практичними завданнями та проектною діяльністю.

Очікувані результати проекту

Діти зможуть:
  • Розпізнавати основні види первоцвітів, що зростають в Україні, та знати їхні характерні особливості.
  • Пояснювати екологічне значення первоцвітів та їхню роль в екосистемі.
  • Називати причини зникнення первоцвітів та розуміти їхній природоохоронний статус (Червона книга).
  • Розуміти базові принципи аналізу даних, пов'язаних з популяціями рослин.
  • Знати про шляхи та методи збереження первоцвітів.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

Біологія – вивчення будови квітів та середовища існування


T (технології)Виготовлення моделей або аплікацій весняних квітів з кольорового паперу; створення спільної презентації; виготовлення макетів весняної галявини.

R (читання+письмо)

Вміти прочитати та описати квіти іноземними мовами

E (інжиніринг)

Повітряний пластилін




A (мистецтво)

Повторення кольорів іноземними мовами 



M (математика)
Повторення числівників іноземними мовами, розв’язання простих обчислень. 



Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Ноутбук, повітряний пластилін, кольоровий папір, білий папір.

Діяльність після виконання проєкту

Цей СТЕМ-урок не лише надасть учням знання про первоцвіти, а й розвине їхні ключові компетентності, необхідні для вирішення сучасних глобальних проблем, зокрема екологічних.

Використані ресурси

Вебсайт Червоної книги України
Природознавчі енциклопедії
Google Maps – картографія для визначення місць існування первоцвітів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...