Автор
Лісевич Лариса
Вікова категорія
5 клас
Предмети
Біологія, Англійська, Німецька або французька мова, Математика, Технології
Актуальність проєкту
Весняні квіти- справжнє диво. Їхнє існування знаходиться під загрозою зникнення. Тому буде актуальним звернути увагу дітей на проблему захисту цих квітів. Це виховує любов до природи та екологічну свідомість.
Стислий опис проєкту
Цей СТЕМ-урок розроблений як інтерактивне заняття, що поєднує теоретичні знання з практичними завданнями та проектною діяльністю.
Очікувані результати проекту
Діти зможуть:
- Розпізнавати основні види первоцвітів, що зростають в Україні, та знати їхні характерні особливості.
- Пояснювати екологічне значення первоцвітів та їхню роль в екосистемі.
- Називати причини зникнення первоцвітів та розуміти їхній природоохоронний статус (Червона книга).
- Розуміти базові принципи аналізу даних, пов'язаних з популяціями рослин.
- Знати про шляхи та методи збереження первоцвітів.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Біологія – вивчення будови квітів та середовища існування | ||||||||
T (технології) | Виготовлення моделей або аплікацій весняних квітів з кольорового паперу; створення спільної презентації; виготовлення макетів весняної галявини. | ||||||||
R (читання+письмо) | Вміти прочитати та описати квіти іноземними мовами | ||||||||
E (інжиніринг) | Повітряний пластилін | ||||||||
A (мистецтво) | Повторення кольорів іноземними мовами | ||||||||
M (математика) | Повторення числівників іноземними мовами, розв’язання простих обчислень. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Ноутбук, повітряний пластилін, кольоровий папір, білий папір.
Діяльність після виконання проєкту
Цей СТЕМ-урок не лише надасть учням знання про первоцвіти, а й розвине їхні ключові компетентності, необхідні для вирішення сучасних глобальних проблем, зокрема екологічних.
Використані ресурси
Вебсайт Червоної книги України
Природознавчі енциклопедії
Google Maps – картографія для визначення місць існування первоцвітів.
Коментарі
Дописати коментар