Автор
Тетяна Платошина
Вікова категорія
4 – 5 років середня та старша група
Актуальність проєкту
Дослідження рослин дітьми – актуальна та важлива тема, яка має низку переваг як для розвитку дитини, так і для вивчення навколишнього світу. По-перше, воно сприяє розвитку спостережливості, допитливості та інтересу до природи. По-друге, дослідження рослин допомагає дітям краще розуміти живі організми та їхні потреби. По-третє, воно розвиває емпатію та дбайливе ставлення до довкілля, а також сприяє емоційному розвитку.
Стислий опис проєкту
Дослід з горохом для дітей передбачає вирощування рослин гороху, спостереження за їх ростом Це може бути простий експеримент, де діти спостерігають за проростанням насіння, а також більш складні досліди, де вони порівнюють різні види гороху або вивчають спадковість.
Мета:
Виховувати у дітей бажання брати участь у трудовій діяльності;
Навчити саджати рослини;
Вчити поливати рослини;
Дати уявлення про вирощування рослин;
Спостереження за зростанням рослин;
Виховувати бережливе ставлення до рослин
Мета:
Виховувати у дітей бажання брати участь у трудовій діяльності;
Навчити саджати рослини;
Вчити поливати рослини;
Дати уявлення про вирощування рослин;
Спостереження за зростанням рослин;
Виховувати бережливе ставлення до рослин
Очікувані результати проекту
Діти розширять знання про культурні рослини; за допомогою дослідницької роботи діти отримають необхідні знання для вирощування рослин, визначать різноманітність посівного матеріалу; у дітей буде формуватись бережливе відношення до рослинного світу; активізація словникового запасу.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Вивчення властивостей гороху та спостереження за розвитком зернятка (утворення зародка та рослини). Створення придатних умов для рослини (вода, світло, ґрунт) | ||||||||
T (технології) | Пошук необхідної інформації для проведення дослідження; робота з презентаціями. Робота з текстовим редактором | ||||||||
R (читання+письмо) | Слухання казки : «Півник та бобове зернятко» Розглядання ілюстрації до казки : Півник та бобове зернятко» Читання віршів про горох Відгадування загадок | ||||||||
E (інжиніринг) | Визначають необхідні матеріали та інструменти для посадки гороху | ||||||||
A (мистецтво) | Малювали зображення рослини (гороху) та її насінини | ||||||||
M (математика) | Вивчають поняття про те, що форма і кількість насіння у різних рослин різна. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
вам знадобляться такі матеріали:
• Насіння гороху
• Невеликі неглибокі ємності
• Паперові рушники або ватні диски
• Вода
• Етикетки
Ресурси:
Критерії оцінювання проєкту:
Дослідження
Перегляд практичних дослідницьких онлайн занять
Матеріал досліджень
Коментарі
Дописати коментар