Автор
Тростяна Ірина Анатоліївна
Вікова категорія
Дошкільнята
Предмети
Природа, мовленнєвий розвиток, логіко-математичний розвиток, мистецтво, ознайомлення з довкіллям, елементи інформатики.
Актуальність проєкту
Формування екологічної свідомості у дітей дошкільного віку є важливою умовою сучасної освіти. Через тему води як універсального ресурсу, діти вчаться спостерігати за природними явищами, дбати про навколишнє середовище, розвивати мислення, мовлення та креативність. Проєкт сприяє інтеграції знань у межах усіх ключових освітніх ліній.
Стислий опис проєкту
Проєкт спрямований на вивчення кругообігу води у природі через ігри, експерименти, мистецькі роботи, конструювання та цифрові інструменти. Діти дізнаються, звідки береться дощ, куди тече вода, як вона змінюється, як ми її використовуємо і як можемо зберегти. Всі етапи супроводжуються творчими завданнями, математичними вправами, читанням історій та переглядом навчального відео.
Очікувані результати проекту
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Проведення досліду: «Як вода випаровується». Спостереження за дощем (якщо можливо), обговорення природних явищ. Обговорення властивостей води (прозора, рідка, тече). | ||||||||
T (технології) | Перегляд мультфільму «Подорож краплинки води». Робота з інтерактивною дошкою (пазли, малюнки з теми). Створення аудіо або відео записів історій «Я – краплинка». | ||||||||
R (читання+письмо) | Читання вірша або казки про дощ/воду. Колективне складання історії «Пригоди крапельки». Вправи на розвиток мовлення: опис ілюстрацій, розповіді за малюнком. | ||||||||
E (інжиніринг) | Побудова макета кругообігу води (з паперу, вати, трубочок). Конструювання струмочка у пісочниці або аквасценарій у лотку. Використання пластикових пляшок як моделей хмар/дощу. | ||||||||
A (мистецтво) | Аплікація: «Шлях краплинки». Малювання водою (акварель, крапельна техніка). Ліплення хмар, краплинок, хвиль з пластиліну. | ||||||||
M (математика) | Порахувати краплі (гра: «Скільки крапель?»). Зіставлення кількостей: більше/менше (вода в склянках). Розміщення по порядку: шлях краплинки за етапами. |
Коментарі
Дописати коментар