Автор
Кіт Лариса
Вікова категорія
7-ий клас
Предмети
Природознавство, математика, логіка, розвиток мовлення, технології, мистецтво
Актуальність проєкту
Проект розрахований на учнів 7 класу. У даному проекті учні вивчають властивості різних матеріалів (пластик, тканина, алюміній, метал тощо), а також їхню здатність притягуватися магнітом; здатність магніту притягувати предмети на сухих поверхнях, через перешкоди у вигляді сипучих речовин (пісок, ґрунт тощо) та у воді; застосовують отриманні знання з німецької мови у повсякденному житті.
Стислий опис проєкту
В рамках місячника STEM/STEAM/STREAM було проведено STEM-урок «Захист навколишнього середовища. Сортування сміття»
Проєкт проводився з метою:
Привернути увагу дітей до актуальної екологічної проблеми сучасності – засміченості навколишнього середовища та знайти шляхи її подолання;
введення та активізація лексики на позначення матеріалів;
ознайомлення учнів з країнознавчою інформацією про розподіл сміття в Німеччині;
пошуки шляхів швидкого сортування сміття, зокрема виробів з металу за допомогою магніту;
виховувати дбайливе ставлення до довкілля, свого здоров’я та планети.
Даний STEAM-проєкт може бути використана як елемент впровадження проєктно-дослідницької діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах та має на меті залучити до наукової діяльності здобувачів освіти 5-11 класів.
Очікувані результати проекту
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Фізика - (магнітність), екологія (сортування сміття). | ||||||||
T (технології) | Інформатика – шукають інформацію в Інтернеті про можливі способи швидкого відсортовування сміття. | ||||||||
R (читання+письмо) | Німецька мова мова - переглядають відео німецькою мовою про сортування сміття в Німеччині; опрацьовують терміни німецькою мовою. | ||||||||
E (інжиніринг) | Трудове навчання – створюють макети контейнерів для сміття | ||||||||
A (мистецтво) | Розфарбовують створені контейнери у потрібний колір відповідно до виду відходів | ||||||||
M (математика) | Здійснюють розрахунки термінів розкладання сміття залежно від середовища. |
Коментарі
Дописати коментар