Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт Захист навколишнього середовища. Сортування сміття

 


Автор

Кіт Лариса 

larisa.gavrilyuk.19@gmail.com

Вікова категорія

7-ий клас

Предмети

Природознавство, математика, логіка, розвиток мовлення, технології, мистецтво

Актуальність проєкту

Проект розрахований на учнів 7 класу. У даному проекті учні вивчають властивості різних матеріалів (пластик, тканина, алюміній, метал тощо), а також їхню здатність притягуватися магнітом; здатність магніту притягувати предмети на сухих поверхнях, через перешкоди у вигляді сипучих речовин (пісок, ґрунт тощо) та у воді; застосовують отриманні знання з німецької мови у повсякденному житті.

Стислий опис проєкту

В рамках місячника STEM/STEAM/STREAM було проведено STEM-урок «Захист навколишнього середовища. Сортування сміття»

Проєкт проводився з метою:  

Привернути увагу дітей до актуальної екологічної проблеми сучасності – засміченості навколишнього середовища та знайти шляхи її подолання;

введення та активізація лексики на позначення матеріалів; 

ознайомлення учнів з країнознавчою інформацією про розподіл сміття в Німеччині;

пошуки шляхів швидкого сортування сміття, зокрема виробів з металу за допомогою магніту;

виховувати дбайливе ставлення до довкілля, свого здоров’я та планети. 

Даний STEAM-проєкт може бути використана як елемент впровадження проєктно-дослідницької діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах та має на меті залучити до наукової діяльності здобувачів освіти 5-11 класів.


Очікувані результати проекту

Результатом роботи є мультимедійні презентації, яку учні роблять самостійно, буклет практичних порад. Після закінчення проєкту учні виступають зі своїми дослідженнями перед обраною аудиторією (захист на уроці).

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

Фізика - (магнітність), екологія (сортування сміття).


T (технології)

Інформатика – шукають інформацію в Інтернеті про можливі способи швидкого відсортовування сміття. 

R (читання+письмо)

Німецька мова мова - переглядають відео німецькою мовою про сортування сміття в Німеччині; опрацьовують терміни німецькою мовою.

E (інжиніринг)

Трудове навчання – створюють макети контейнерів для сміття




A (мистецтво)

Розфарбовують створені контейнери у потрібний колір відповідно до виду відходів



M (математика)
Здійснюють розрахунки термінів розкладання сміття залежно від середовища.



Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Ноутбуки / Комп'ютери
Смартфони

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...