Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт «Дощ у банці».

 


Автор

 Гозбенко Вікторія Вікторівна 

viktoriya.gozbenko@gmail.com


Вікова категорія

5-6 клас

Предмети

Англійська мова,географія,хімія,інформатика.

Актуальність проєкту

Цей урок інтегрує англійську мову, науку та технології, допомагаючи учням розуміти явища навколо нас. На уроці учнів чекають експеримент “Дощ у банці”, аналіз погоди за допомогою інтерактивних карт та прогнозів, створення власного мініпрогнозу погоди англійською мовою.Формувати мотивацію до вивчення англійської мови; розвивати інтелектуальні, творчі здібності учня; розширяти уявлення про навколишній світ та властивості речовин; розвивати увагу, уяву, мовленнєву реакцію, комунікативні здібності;

Стислий опис проєкту

Потягом проекту прослідковується застосування набутих знань та умінь на практиці.Діти поринають у тему погоди та все ,що з цим зв’язано. Виконують рівневі завдання,інтерактивні вправи ,групові види роботи .І звісно ж цікаві досліди. Проєкт заохочує дітей ставити запитання, експериментувати та робити висновки

Очікувані результати проекту

Розвиток міждисциплінарних компетентностей (географія, математика, хімія, інформатика)
Поглибити розуміння та сприйняття лексики.
Розширити уявлення учнів.
Розвинути навички спільної взаємодії, емоційну відкритість до пізнання.


Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

Діти слідкують за прогнозом погоди.

Вимірюють вологість та температуру повітря. Досліджують погодні умови різних країн.


T (технології)Виконують інтерактивні завдання на платформах. Створюють поробки з фетру.

R (читання+письмо)

Читання ланцюжком , написання творчих звітів.Вирішення ребусів.

E (інжиніринг)

Створюють макети прапорів ,досліджуваної країни.




A (мистецтво)

Розфарбовуть виконані проєкти та макети . Створюють свій віртуальний арт простір.



M (математика)
Вираховують коефіцієнт вологості досліджуваної країни.



Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

1. Технічне : ноутбук, проєктор, смартфони. 
2. Обладнання для експерименту: прозора склянка з водою, піна для гоління; харчовий барвник; піпетка або шприц.


Діяльність після виконання проєкту

Діти проводять експеримент, дотримуючись інструкцій вчителя. Проєкт «Дощ у банці». Групове представлення свого дослідження .

Використані ресурси

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...