Автор
Гозбенко Вікторія Вікторівна
viktoriya.gozbenko@gmail.com
Вікова категорія
5-6 клас
Предмети
Англійська мова,географія,хімія,інформатика.
Актуальність проєкту
Цей урок інтегрує англійську мову, науку та технології, допомагаючи учням розуміти явища навколо нас. На уроці учнів чекають експеримент “Дощ у банці”, аналіз погоди за допомогою інтерактивних карт та прогнозів, створення власного мініпрогнозу погоди англійською мовою.Формувати мотивацію до вивчення англійської мови; розвивати інтелектуальні, творчі здібності учня; розширяти уявлення про навколишній світ та властивості речовин; розвивати увагу, уяву, мовленнєву реакцію, комунікативні здібності;
Стислий опис проєкту
Потягом проекту прослідковується застосування набутих знань та умінь на практиці.Діти поринають у тему погоди та все ,що з цим зв’язано. Виконують рівневі завдання,інтерактивні вправи ,групові види роботи .І звісно ж цікаві досліди. Проєкт заохочує дітей ставити запитання, експериментувати та робити висновки
Очікувані результати проекту
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Діти слідкують за прогнозом погоди. Вимірюють вологість та температуру повітря. Досліджують погодні умови різних країн. | ||||||||
T (технології) | Виконують інтерактивні завдання на платформах. Створюють поробки з фетру. | ||||||||
R (читання+письмо) | Читання ланцюжком , написання творчих звітів.Вирішення ребусів. | ||||||||
E (інжиніринг) | Створюють макети прапорів ,досліджуваної країни. | ||||||||
A (мистецтво) | Розфарбовуть виконані проєкти та макети . Створюють свій віртуальний арт простір. | ||||||||
M (математика) | Вираховують коефіцієнт вологості досліджуваної країни. |
Коментарі
Дописати коментар