Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт «Lens Future»

 

Автор

Бескровна Марина Олександрівна, marinalekan@gmail.com 

Бойко Яна Вадимівна, mirrenveil@gmail.com 

Бургаз Світлана Юріївна, mojdimonja@gmail.com 

Вікова категорія

6, 9 клас

Предмети

Математика, фізика, інформатика 

Актуальність проєкту

Проєкт навчає конкретним науковим та інженерним принципам, розвиває цілий спектр важливих навичок, які є ключовими для успіху в сучасному світі, має високу актуальність, особливо в контексті сучасної освіти та технологічного прогресу. Цей STEM-проєкт чудово поєднує в собі елементи науки, технології, інженерії та математики, роблячи його цінним для розвитку учнів та застосування в повсякденному житті. Однією з ключових переваг є висока доступність матеріалів. Майже кожен має мобільний телефон, а збільшувальна лінза (наприклад, з лупи) є недорогим і легкодоступним компонентом. Це робить проєкт реалістичним для впровадження у школах, освітніх центрах або навіть вдома, незалежно від фінансових можливостей. На відміну від дорогих комерційних проєкторів, цей варіант пропонує функціональне, хоч і базове, рішення за мінімальних витрат. 

Стислий опис проєкту

У проєкті використовується мобільний телефон як джерело зображення, а лінза (наприклад, лупа) для фокусування світла. Корпус проєктора виготовляється з картонної коробки, в якій створюється темне середовище. Смартфон вставляється всередину конструкції, а зображення з екрана, проходячи через лінзу, проєктується на стіну або екран.

Очікувані результати проекту

Простий і доступний пристрій, який дозволяє переглядати відео та фото на великій поверхні. 

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)

Дослідження характеристик придбаних лінз, розрахунок розмірів проєктора (9 клас, фізика) 


T (технології)

Складання інфографіки “Еволюція  лінзи” за шкалою часу. (9 клас, інформатика). 3D модель проєктора (9 клас, інформатика) 

R (читання+письмо)

Опрацювання теоретичного матеріалу, який допоможе глибше зануритися в тему. (9 клас, фізика) 

E (інжиніринг)

Виготовлення VR окулярів (9 клас, інформатика). Розгортка проєктора. Зібрання прототипу, проведення серії випробувань (6 клас, математика) 




A (мистецтво)

Створення стильного і запам’ятовуваного логотипу, що символізує унікальність проєкту. (9 клас, інформатика) 



M (математика)
Аналіз ринку лінз (робота з статистичними даними)


Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Лінза, мобільний телефон, папір А1, креслярські інструменти, ПК з встановленим графічним редактором і 3D редактором. 

Діяльність після виконання проєкту

Перегляд відео на власному проєкторі! 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...