Автор
Жмур Ольга Валеріївна, Кураєва Вікторія Володимирівна, jmuralexandr@gmail.com
Вікова категорія
Дошкільнята
Актуальність проєкту
Обізнанність дитини з природним середовищем планети Земля, в якому взаємодіють повітря, грунт, вода, рослини, тварини, люди тощо, відокремлювати позитивний та негативний вплив людської діяльності на стан природи, довільно регулювати власну поведінку в природі, докладати домірних зусиль для збереження, догляду та захисту природного довкілля
Стислий опис проєкту
Створення умов для вивчення особливостей світу бджіл, формування початкової екологічної культури
Очікувані результати проєкту
Поповнення знань дітей про життя бджіл, усвідомлення необхідності дбайливого ставлення до комах, розвиток
творчої ініціативності та пошукової діяльності
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Дитина в природному довкіллі. (Природнича освітня галузь) Формування елементарних уявлень про життя бджоли (зовнішній вигляд, особливості, спосіб життя, взаємозв’язок з іншими комахами, рослинами, людиною), розвиток творчої ініціативи та пошукової діяльності дітей. |
T (технології) | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота. Дослідницька діяльність. (Інформатична освітня галузь) За допомогою комп’ютерних технологій дати дітям можливість зрозуміти значення і вплив бджоли для людини і навколишнього світу. |
R (читання+ письмо) | Мовлення дитини. Основи грамоти. Художня література. (Мовно-літературна освітня галузь) Формувати навички зв’язного мовлення, мовного дихання, вживання прикметників з іменниками, інтонаційну виразність мовлення, дикцію, здійснювати драматизацію. |
E (інжиніринг) | Дитина в соціумі. Гра дитини. Художня праця. (Технологічна освітня галузь) Залучення батьків до проведення майстер-класу «Як виготовити свічку з воску». |
A (мистецтво) | Дитина у світі мистецтва. Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр. (Мистецька освітня галузь) Діти мають знання з нетрадиційних технік малювання, володіють вміннями добирати колірну гаму фарб, відчувають форму, вміють створювати композицію, мають добрий естетичний смак. |
M (математика) | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Математика. Конструювання. (Математична освітня галузь) Діти експерементують в довкіллі як самостійно, так і за допомогою дорослого, орієнтуються в просторі, знаходять спільні і відмінні ознаки предметів, виконують словесні інстукції, використовуючи ігри та лабіринти. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Комп’ютерні ігри, дидактичні ігри, фото, ілюстрації, відеофільми про бджіл, матеріали для дослідів, художньої праці,образотворчої діяльності, конструювання, прислів’я, приказки, вірші, загадки, костюми для драматизації.
Діяльність після виконання проєкту
Наповнення мінілабораторії матеріалами для проведення дослідів. Виготовити спільно з дітьми та батьками лепбук «Бджоли».
Коментарі
Дописати коментар