Перейти до основного вмісту

STREAM-проєкт “Бджоли”

 


Автор

Жмур Ольга Валеріївна, Кураєва Вікторія Володимирівна, jmuralexandr@gmail.com

Вікова категорія

Дошкільнята

Актуальність проєкту

Обізнанність дитини з природним середовищем планети Земля, в якому взаємодіють повітря, грунт, вода, рослини, тварини, люди тощо, відокремлювати позитивний та негативний вплив людської діяльності на стан природи, довільно регулювати власну поведінку в природі, докладати домірних зусиль для збереження, догляду та захисту природного довкілля

Стислий опис проєкту

Створення умов для вивчення особливостей світу бджіл, формування початкової екологічної культури

Очікувані результати проєкту

Поповнення знань дітей про життя бджіл, усвідомлення необхідності дбайливого ставлення до комах, розвиток
творчої ініціативності та пошукової діяльності

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)Дитина в природному довкіллі. (Природнича освітня галузь)
Формування елементарних уявлень про життя бджоли (зовнішній вигляд, особливості, спосіб життя, взаємозв’язок з іншими комахами, рослинами, людиною), розвиток творчої ініціативи та пошукової діяльності дітей.
T (технології)Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота. Дослідницька діяльність. (Інформатична освітня галузь)
За допомогою комп’ютерних технологій дати дітям можливість зрозуміти значення і вплив бджоли для людини і навколишнього світу.
R (читання+
письмо)
Мовлення дитини. Основи грамоти. Художня література. (Мовно-літературна освітня галузь)
Формувати навички зв’язного мовлення, мовного дихання, вживання прикметників з іменниками, інтонаційну виразність мовлення, дикцію, здійснювати драматизацію.
E (інжиніринг)Дитина в соціумі. Гра дитини. Художня праця. (Технологічна освітня галузь)
Залучення батьків до проведення майстер-класу «Як виготовити свічку з воску».
A (мистецтво)Дитина у світі мистецтва. Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр. (Мистецька освітня галузь)
Діти мають знання з нетрадиційних технік малювання, володіють вміннями добирати колірну гаму фарб, відчувають форму, вміють створювати композицію, мають добрий естетичний смак.
M (математика)Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Математика. Конструювання. (Математична освітня галузь)
Діти експерементують в довкіллі як самостійно, так і за допомогою дорослого, орієнтуються в просторі, знаходять спільні і відмінні ознаки предметів, виконують словесні інстукції, використовуючи ігри та лабіринти.

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Комп’ютерні ігри, дидактичні ігри, фото, ілюстрації, відеофільми про бджіл, матеріали для дослідів, художньої праці,образотворчої діяльності, конструювання, прислів’я, приказки, вірші, загадки, костюми для драматизації.

Діяльність після виконання проєкту

Наповнення мінілабораторії матеріалами для проведення дослідів. Виготовити спільно з дітьми та батьками лепбук «Бджоли».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...