Перейти до основного вмісту

STREAM-проєкт “Живі прототипи”

 


Автор

Лєскова Юлія Сергіївна, leskova181115@gmail.com

Вікова категорія

Дошкільнята

Актуальність проєкту

Використання елементів біоніки в освітній діяльності дітей старшого дошкільного віку дає змогу краще зрозуміти
закономірності та взаємозв’язки в довкіллі, сформувати цілісний світогляд; закладає основи культури інженерного мислення, яке на сьогоднішній день, в умовах високотехнологічного розвитку суспільства, стає найбільш запитуваним.

Стислий опис проєкту

Використанням елементів біоніки в роботі з дітьми старшого дошкільного віку.

Очікувані результати проєкту

Діти навчаться розуміти схеми і малюнки наочних моделей, що допоможе їм у створенні власних проєктів.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)Дитина в природному довкіллі. (Природнича освітня галузь)
Дитина має уявлення про природне довкілля як цілісний живий організм, що забезпечує добробут людей. Вміє досліджувати доступні для сприйняття об’єкти та явища природи (сонце, небо, тварини, рослини, опади і т.д.) та співвідносити їх із винаходами науки та
техніки. Встановлює причинно-наслідкові зв’язки.
T (технології)Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота. Дослідницька діяльність. (Інформатична освітня галузь)
Вміє підбирати картинки за схожістю зображуваних об’єктів та явищ (пташка – літак, дельфін – водний катер).
R (читання+
письмо)
Мовлення дитини. Основи грамоти. Художня література. (Мовно-літературна освітня галузь)
Має активний словниковий запас та розвинений пізнавальний інтерес до вивчення незнайомих та малознайомих слів, їх тлумачення.
E (інжиніринг)Дитина в соціумі. Гра дитини. Художня праця. (Технологічна освітня галузь)
Усвідомлює, що довколишній предметний світ створений руками людини за природнім прототипом. Має сформовані навички роботи з
різними матеріалами та техніками зображення навколишнього
середовища.
A (мистецтво)Дитина у світі мистецтва. Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр. (Мистецька освітня галузь)
Вміє відображати власне бачення образу певного предмета чи явища через малювання, аплікацію, ліплення. Володіє технічними прийомами роботи з різними матеріалами; створює образ різними засобами і техніками; виявляє свою самостійність та творчість
M (математика)Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Математика. Конструювання. (Математична освітня галузь)
Має розвинений пізнавальний інтерес, основи критичного мислення; сформоване просторове орієнтування. Вміє створювати власні конструкції, визначати форму конструкції та її деталей за схожістю зі знайомими об’ємними та площинними геометричними фігурами, визначати відносну величину частин. Виражає основи конструктивного
творчості.

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Папір, олівці, фарби, декоративні деталі (блискітки, фігурні наліпки), тематичні картинки, дидактичні гра «Склади ціле з частин», інтерактивна гра «Пазл», ілюстрована енциклопедія для дітей «Біоніка. Вчимося у природи».

Діяльність після виконання проєкту

Продовжити використання елементів біоніки в освітній діяльності дошкільників.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...