Автор
Лєскова Юлія Сергіївна, leskova181115@gmail.com
Вікова категорія
Дошкільнята
Актуальність проєкту
Використання елементів біоніки в освітній діяльності дітей старшого дошкільного віку дає змогу краще зрозуміти
закономірності та взаємозв’язки в довкіллі, сформувати цілісний світогляд; закладає основи культури інженерного мислення, яке на сьогоднішній день, в умовах високотехнологічного розвитку суспільства, стає найбільш запитуваним.
Стислий опис проєкту
Використанням елементів біоніки в роботі з дітьми старшого дошкільного віку.
Очікувані результати проєкту
Діти навчаться розуміти схеми і малюнки наочних моделей, що допоможе їм у створенні власних проєктів.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Дитина в природному довкіллі. (Природнича освітня галузь) Дитина має уявлення про природне довкілля як цілісний живий організм, що забезпечує добробут людей. Вміє досліджувати доступні для сприйняття об’єкти та явища природи (сонце, небо, тварини, рослини, опади і т.д.) та співвідносити їх із винаходами науки та техніки. Встановлює причинно-наслідкові зв’язки. |
T (технології) | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота. Дослідницька діяльність. (Інформатична освітня галузь) Вміє підбирати картинки за схожістю зображуваних об’єктів та явищ (пташка – літак, дельфін – водний катер). |
R (читання+ письмо) | Мовлення дитини. Основи грамоти. Художня література. (Мовно-літературна освітня галузь) Має активний словниковий запас та розвинений пізнавальний інтерес до вивчення незнайомих та малознайомих слів, їх тлумачення. |
E (інжиніринг) | Дитина в соціумі. Гра дитини. Художня праця. (Технологічна освітня галузь) Усвідомлює, що довколишній предметний світ створений руками людини за природнім прототипом. Має сформовані навички роботи з різними матеріалами та техніками зображення навколишнього середовища. |
A (мистецтво) | Дитина у світі мистецтва. Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр. (Мистецька освітня галузь) Вміє відображати власне бачення образу певного предмета чи явища через малювання, аплікацію, ліплення. Володіє технічними прийомами роботи з різними матеріалами; створює образ різними засобами і техніками; виявляє свою самостійність та творчість |
M (математика) | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Математика. Конструювання. (Математична освітня галузь) Має розвинений пізнавальний інтерес, основи критичного мислення; сформоване просторове орієнтування. Вміє створювати власні конструкції, визначати форму конструкції та її деталей за схожістю зі знайомими об’ємними та площинними геометричними фігурами, визначати відносну величину частин. Виражає основи конструктивного творчості. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Папір, олівці, фарби, декоративні деталі (блискітки, фігурні наліпки), тематичні картинки, дидактичні гра «Склади ціле з частин», інтерактивна гра «Пазл», ілюстрована енциклопедія для дітей «Біоніка. Вчимося у природи».
Діяльність після виконання проєкту
Продовжити використання елементів біоніки в освітній діяльності дошкільників.
Коментарі
Дописати коментар