Перейти до основного вмісту

STREAM-проєкт “Портрет”

 


Автор

Гагаріна Наталія Павлівна, gagara8@ukr.net

Вікова категорія

Дошкільнята

Актуальність проєкту

Затребуваною є здатність дитини практично реалізовувати художньо-естетичний потенціал для отримання бажаного результату творчої діяльності на основі розвинених емоцій та почуттів до видів мистецтва. Поглиблення знань про портрет та фотопортрет розширює межі сприйняття навколишнього світу.

Стислий опис проєкту

Створюється проблемна ситуація, яка мотивує дітей до малювання портрета, розуміння його характерних рис та складових.

Очікувані результати проєкту

Поглиблення знань дітей про словесний портрет та портрет у живописі; формування пізнавального інтересу;
збагачення словникового запасу; формування дослідницьких дій з фарбами та матеріалами, виховання ціннісного ставлення до мистецтва та мистецької діяльності.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)Дитина в природному довкіллі. (Природнича освітня галузь)
Дитина емоційно реагує на прояви краси в довкіллі. Позитивно відгукується на розгляд та обговорення пейзажів, портретів та натюрмортів відомих художників. Вміє описувати пору року з її особливими ознаками та прикметами
T (технології)Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота. Дослідницька діяльність. (Інформатична освітня галузь)
Дитина добирає картинки, вміє знаходити фото через пошукувач.
R (читання+
письмо)
Мовлення дитини. Основи грамоти. Художня література. (Мовно-літературна освітня галузь)
Дитина ставить запитання, цікавиться думкою однолітків, знає назви картин, прізвища відомих портретистів. Розуміє призначення та знає назви мистецького обладнання та матеріалів.
E (інжиніринг)Дитина в соціумі. Гра дитини. Художня праця. (Технологічна освітня галузь)
Дитина вчиться співпрацювати, радитися, планувати дії в колективі, розподіляти роботу, прислухатися до думок інших. Володіє знаннями про портрет, його складові, роботу фотоапарату та його призначення.
A (мистецтво)Дитина у світі мистецтва. Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр. (Мистецька освітня галузь)
Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр. Володіє елементарною художньою майстерністю, проявляє творчість, відображає власні враження, почуття, емоції, певний життєвий досвід в процесі створення композиції в малюнку, здатна практично
реалізовувати свій художньо-естетичний потенціал.
M (математика)Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Математика. Конструювання. (Математична освітня галузь)
Знаходить різні способи створення портрета з предметів-замінників.
Обмірковує з іншими свій мистецький досвід у поєднанні з математикою. Використовує власну сенсорну систему в процесі логікоматематичної та дослідницької діяльності.

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Лупа, мольберт, фарби, картини.

Діяльність після виконання проєкту

Продовжувати поповнювати STREAM-лабораторію дослідницьким обладнанням та збагачувати складову Art (мистецтво).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...