Автор
Гагаріна Наталія Павлівна, gagara8@ukr.net
Вікова категорія
Дошкільнята
Актуальність проєкту
Затребуваною є здатність дитини практично реалізовувати художньо-естетичний потенціал для отримання бажаного результату творчої діяльності на основі розвинених емоцій та почуттів до видів мистецтва. Поглиблення знань про портрет та фотопортрет розширює межі сприйняття навколишнього світу.
Стислий опис проєкту
Створюється проблемна ситуація, яка мотивує дітей до малювання портрета, розуміння його характерних рис та складових.
Очікувані результати проєкту
Поглиблення знань дітей про словесний портрет та портрет у живописі; формування пізнавального інтересу;
збагачення словникового запасу; формування дослідницьких дій з фарбами та матеріалами, виховання ціннісного ставлення до мистецтва та мистецької діяльності.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Дитина в природному довкіллі. (Природнича освітня галузь) Дитина емоційно реагує на прояви краси в довкіллі. Позитивно відгукується на розгляд та обговорення пейзажів, портретів та натюрмортів відомих художників. Вміє описувати пору року з її особливими ознаками та прикметами |
T (технології) | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота. Дослідницька діяльність. (Інформатична освітня галузь) Дитина добирає картинки, вміє знаходити фото через пошукувач. |
R (читання+ письмо) | Мовлення дитини. Основи грамоти. Художня література. (Мовно-літературна освітня галузь) Дитина ставить запитання, цікавиться думкою однолітків, знає назви картин, прізвища відомих портретистів. Розуміє призначення та знає назви мистецького обладнання та матеріалів. |
E (інжиніринг) | Дитина в соціумі. Гра дитини. Художня праця. (Технологічна освітня галузь) Дитина вчиться співпрацювати, радитися, планувати дії в колективі, розподіляти роботу, прислухатися до думок інших. Володіє знаннями про портрет, його складові, роботу фотоапарату та його призначення. |
A (мистецтво) | Дитина у світі мистецтва. Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр. (Мистецька освітня галузь) Малювання, ліплення, аплікація, музика, театр. Володіє елементарною художньою майстерністю, проявляє творчість, відображає власні враження, почуття, емоції, певний життєвий досвід в процесі створення композиції в малюнку, здатна практично реалізовувати свій художньо-естетичний потенціал. |
M (математика) | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Математика. Конструювання. (Математична освітня галузь) Знаходить різні способи створення портрета з предметів-замінників. Обмірковує з іншими свій мистецький досвід у поєднанні з математикою. Використовує власну сенсорну систему в процесі логікоматематичної та дослідницької діяльності. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Лупа, мольберт, фарби, картини.
Діяльність після виконання проєкту
Продовжувати поповнювати STREAM-лабораторію дослідницьким обладнанням та збагачувати складову Art (мистецтво).
Коментарі
Дописати коментар