Автор
Балаклеєнко Н.В. (nedyak.nata@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 6 класу
Актуальність проєкту
Зима — найважчий час у житті всіх птахів. Взимку ви містах птахи зимують просто неба або ховаються в гілках ялини чи дуплах дерев, та найчастіше гніздяться поблизу людського житла. У холодну пору пташкам важко знайти їжу. Науковці підрахували, що в холодні січневі і лютневі дні гине вісім синиць з десяти. Однак допомогти їм може кожен. Змайструвати годівничку можна навіть з порожньої пляшки, а поживний корм знайдеться у кожній домівці. Тому діти разом з батьками допоможуть їм вижити у несприятливу зимову пору, створивши та розмістивши годівнички на подвір’ї школи, прилеглому парку та біля своїх будинків.
Стислий опис проєкту
Учні знайомляться з перелітними та осідлими птахами нашої місцевості. З’ясовують, як птахи зимують, чим вони харчуються, де знаходять їжу, як людина може допомогти птахам пережити зиму.в чому птахи взимку наближаються до людських осель. Змайструють з підручних матеріалів годівнички, розвісять їх у парку біля школи, на подвір’ї школи та своїх осель. Забезпечать кормом зимуючих птахів.
Очікувані результати проєкту
Виготовлення годівничок для птахів. Розміщення годівничок. Забезпечення кормом зимуючих птахів. Регулярні рейди – перевірки та поповнення кормом годівниць.
Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Біологія – вивчають чим харчуються птахи, де вони мешкають, як будують гнізда, як і де вони беруть їжу взимку. Географія – які птахи поширені в нашій місцевості, які з них відлітають, а які алишаються зимувати. Природознавство – проведення екскурсії до парку з метою спостереження за птахами та визначення їх назв. |
T (технології) | Інформатика – знаходження в мережі Інтернет види зимуючих птахів нашої місцевості, робота з програмою Publisher для створення буклетів. |
R (читання + письмо) | Українська мова – описують види зимуючих птахів нашої місцевості, види кормів, необхідні для їх підгодівлі, створюють інформаційний буклет. |
E (інжиніринг) | Технології – роблять розрахунки розмірів годівнички та матеріалів, необхідних для її створення, виготовляють з фанери, пластикових пляшок, інших матеріалів годівничок |
A (мистецтво) | Мистецтво– малюють ескіз майбутньої годівнички |
M (математика) | Математика – обчислюють розміри годівнички та необхідних матеріалів, підраховують вартість кормів, фанери, цвяхів та інших використаних матеріалів для виконання проекту. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Комп’ютер, принтер, ватман, листи А4, олівці, лінійки, фанера, пластикові пляшки, цвяхи, молоток, дощечки, корм: пшениця, овес, насіння, просо тощо.
Діяльність після виконання проєкту
Здійснювати постійну підгодівлю птахів, використовувати годівнички на наступні роки, проводити моніторинг з їх наявності та зробити цей процес на постійній основі. Продовжувати інформаційну роботу серед учнів школи та місцевого населення щодо необхідності підгодівлі птахів у зимовий період.
Коментарі
Дописати коментар