Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Парк дозвілля”

 


Автор

Литвак Лариса Володимирівна (lutvak2017@gmail.com)

Вікова категорія

Учні 10-11 класу

Актуальність проєкту

Парк – це територія, яка упорядкована і призначена для дозвілля. Існуючий на сьогодні парк в занедбаному стані і не вирішує проблему з відпочинком населення. Діти можуть проводити вільний час та відпочивати на спортивних майданчиках, а молоді немає місця для зустрічі з друзями, людям похилого віку – відпочити та поспілкуватися, матусям гуляти з дітьми з комфортом.

Стислий опис проєкту

Учні вивчають місцевість населеного пункту та підбирають місце для розташування паркової зони. Креслять план майбутнього парка, здійснюючи відповідні розрахунки, аналізують грунт та роблять підбір рослин. Потім виготовляють макет свого проєкту «Парк дозвілля», підібравши матеріали для виконання практичного завдання. Ініціативна група учнів шукає шляхи для реалізації проєкту та популяризує.

Очікувані результати проєкту

Виготовлений паперовий план та макет парка. Створені буклети та презентація для популяризації проєкту.

Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів

S (науки)Географія: учні знайомляться з ландшафтом: вивчають форми рельєфу та грунтовий покрив;
Біологія: дізнаються про види рослин та умови їх пристосування до навколишнього середовища;
Хімія: дізнаються про родючість та кислотність грунту, а також його забруднення.
T (технології)Інформатика: учні шукають інформацію в Інтернеті про умови вирощування рослин та догляд за ними; інформацію про обладнання для дитячого майданчика та тротуарів, огорожу парка, освітлення, лавочки та гойдалки для відпочинку, штучне покриття для міні-футбольного поля або тенісу. За допомогою програми Google Maps, на карту обраного населеного пункту наносять мітку, де розташований парк. Використовуючи програму Publisher, створюють буклети.
R (читання + письмо)Українська мова та література: складають тексти «Правила поведінки в парку» та виступ для ознайомлення з проєктом жителів громади.
E (інжиніринг)Трудове навчання: підбирають необхідні матеріали та виготовляють макет парка.
A (мистецтво)Мистецтво: розробляють ескізи буклетів для жителів громади з метою ознайомлення з проєктом.
M (математика)Математика: проводять вимірювання розмірів парка та обчислюють його площу, здійснюють розрахунки відстані предметів в парку один від одного.

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Комп’ютер, комп’ютерна програма для створення буклетів (MS Publisher), комп’ютерна програма для створення презентацій (MS Power Point), програма для роботи з текстом (MS Word), картон, пінопласт, пластилін, фарби, клей, дерев’яні палички, пінопластові кульки.

Діяльність після виконання проєкту

Зробити макет парка, презентувати виріб, популяризувати проєкт.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...