Автор
Литвак Лариса Володимирівна (lutvak2017@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 10-11 класу
Актуальність проєкту
Парк – це територія, яка упорядкована і призначена для дозвілля. Існуючий на сьогодні парк в занедбаному стані і не вирішує проблему з відпочинком населення. Діти можуть проводити вільний час та відпочивати на спортивних майданчиках, а молоді немає місця для зустрічі з друзями, людям похилого віку – відпочити та поспілкуватися, матусям гуляти з дітьми з комфортом.
Стислий опис проєкту
Учні вивчають місцевість населеного пункту та підбирають місце для розташування паркової зони. Креслять план майбутнього парка, здійснюючи відповідні розрахунки, аналізують грунт та роблять підбір рослин. Потім виготовляють макет свого проєкту «Парк дозвілля», підібравши матеріали для виконання практичного завдання. Ініціативна група учнів шукає шляхи для реалізації проєкту та популяризує.
Очікувані результати проєкту
Виготовлений паперовий план та макет парка. Створені буклети та презентація для популяризації проєкту.
Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Географія: учні знайомляться з ландшафтом: вивчають форми рельєфу та грунтовий покрив; Біологія: дізнаються про види рослин та умови їх пристосування до навколишнього середовища; Хімія: дізнаються про родючість та кислотність грунту, а також його забруднення. |
T (технології) | Інформатика: учні шукають інформацію в Інтернеті про умови вирощування рослин та догляд за ними; інформацію про обладнання для дитячого майданчика та тротуарів, огорожу парка, освітлення, лавочки та гойдалки для відпочинку, штучне покриття для міні-футбольного поля або тенісу. За допомогою програми Google Maps, на карту обраного населеного пункту наносять мітку, де розташований парк. Використовуючи програму Publisher, створюють буклети. |
R (читання + письмо) | Українська мова та література: складають тексти «Правила поведінки в парку» та виступ для ознайомлення з проєктом жителів громади. |
E (інжиніринг) | Трудове навчання: підбирають необхідні матеріали та виготовляють макет парка. |
A (мистецтво) | Мистецтво: розробляють ескізи буклетів для жителів громади з метою ознайомлення з проєктом. |
M (математика) | Математика: проводять вимірювання розмірів парка та обчислюють його площу, здійснюють розрахунки відстані предметів в парку один від одного. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Комп’ютер, комп’ютерна програма для створення буклетів (MS Publisher), комп’ютерна програма для створення презентацій (MS Power Point), програма для роботи з текстом (MS Word), картон, пінопласт, пластилін, фарби, клей, дерев’яні палички, пінопластові кульки.
Діяльність після виконання проєкту
Зробити макет парка, презентувати виріб, популяризувати проєкт.
Коментарі
Дописати коментар