Автор
Степанов Максим Вікторович (stepanov.78m@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 9-11 класів
Актуальність проєкту
Використання гелікоптерів в екстремальних ситуаціях, вирішення глобальних проблем екології під час лісових пожеж, повеней, землетрусів, сходження снігових лавин. Швидкісного рятування людей під час термінової доставки хворих до медичних закладів. Доставка вантажів у недоступні місця, для економії часу по доставці геологічних експедицій та інше. Виготовивши власноруч гелікоптер учні краще зрозуміють теми обертальний рух, сила пружності, підіймальна сила, крутний момент.
Стислий опис проєкту
Учні отримують завдання власноруч створити модель гелікоптера. Попередньо вони вивчають будову та принцип дії гелікоптерів, знайомляться із застосуванням у житті. Вчитель пропонує учням з інтернет-джерел познайомитись зі створенням першого гелікоптера. Вчитель пропонує спробувати себе в ролі Ігоря Сікорського й запустити власний гелікоптер. Учні також знайомляться біографією видатного авіаконструктора. Діти опрацьовують теми з фізики обертальний рух, сила пружності, підіймальна сила, крутний момент. Після цього учасники проекту повинні розрахувати вартість витратних матеріалів для майбутньої моделі гелікоптера.
Очікувані результати проекту
Створена модель гелікоптера та її випробування.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Фізика – вивчають теми обертальний рух, сила пружності, підіймальна сила, крутний момент. Досліджують будову та принцип роботи гелікоптера. |
T (технології) | Інформатика – здійснюють пошук інформації з Інтернет-джерел зі створенням моделі гелікоптера та складають інструкцію. Створюють презентацію про застосування гелікоптерів в різних галузях господарства. |
R (читання + письмо) | Українська література – знайомляться біографією видатного авіаконструктора Ігоря Сікорського, знайомство з різними моделями гелікоптерів. |
E (інжиніринг) | Трудове навчання – визначають необхідні матеріали та конструюють модель гелікоптера. |
A (мистецтво) | Мистецтво – розробляють ескізи майбутньої моделі гелікоптера. |
M (математика) | Математика – розраховують вартість витратних матеріалів для майбутньої моделі гелікоптера. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Паперовий стакан 250 мл, скріпка (2 шт.), фломастер, коктейльна паличка(4−6 шт.), нитки, ручне свердло(1−2 мм), пластикова пляшка 1 л, маленька гайка, ножиці, паличка для розмішування цукру, макетний ніж, плоскогубці, канцелярська гумка (4 шт.), лінійка, термопістолет зі стержнями, суперклей.
Діяльність після виконання проєкту
Запуск моделі гелікоптера для учнів 9-11 класів в рамках інженерного тижня.
Коментарі
Дописати коментар