Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Гелікоптер”

 


Автор

Степанов Максим Вікторович (stepanov.78m@gmail.com)

Вікова категорія

Учні 9-11 класів

Актуальність проєкту

Використання гелікоптерів в екстремальних ситуаціях, вирішення глобальних проблем екології під час лісових пожеж, повеней, землетрусів, сходження снігових лавин. Швидкісного рятування людей під час термінової доставки хворих до медичних закладів. Доставка вантажів у недоступні місця, для економії часу по доставці геологічних експедицій та інше. Виготовивши власноруч гелікоптер учні краще зрозуміють теми обертальний рух, сила пружності, підіймальна сила, крутний момент.

Стислий опис проєкту

Учні отримують завдання власноруч створити модель гелікоптера. Попередньо вони вивчають будову та принцип дії гелікоптерів, знайомляться із застосуванням у житті. Вчитель пропонує учням з інтернет-джерел познайомитись  зі створенням першого гелікоптера. Вчитель пропонує спробувати себе в ролі Ігоря Сікорського й запустити власний гелікоптер. Учні також знайомляться біографією видатного авіаконструктора. Діти опрацьовують теми з фізики обертальний рух, сила пружності, підіймальна сила, крутний момент. Після цього учасники проекту повинні розрахувати вартість витратних матеріалів для майбутньої моделі гелікоптера.

Очікувані результати проекту

Створена модель гелікоптера та її випробування.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)Фізика – вивчають теми обертальний рух, сила пружності, підіймальна сила, крутний момент. Досліджують будову та принцип роботи гелікоптера.
T (технології)Інформатика – здійснюють пошук інформації з Інтернет-джерел зі створенням моделі гелікоптера та складають інструкцію. Створюють презентацію про
застосування гелікоптерів в різних галузях господарства.
R (читання + письмо)Українська література  знайомляться біографією видатного авіаконструктора Ігоря Сікорського, знайомство з різними моделями гелікоптерів.
E (інжиніринг)Трудове навчання –  визначають необхідні матеріали та конструюють модель гелікоптера.
A (мистецтво)Мистецтво – розробляють ескізи майбутньої моделі гелікоптера.
M (математика)Математика – розраховують вартість витратних матеріалів для майбутньої моделі гелікоптера.

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Паперовий стакан 250 мл, скріпка (2 шт.), фломастер, коктейльна паличка(4−6 шт.), нитки, ручне свердло(1−2 мм), пластикова пляшка 1 л, маленька гайка, ножиці, паличка для розмішування цукру, макетний ніж, плоскогубці, канцелярська гумка (4 шт.), лінійка, термопістолет зі стержнями, суперклей.

Діяльність після виконання проєкту

Запуск моделі гелікоптера для учнів 9-11 класів в рамках інженерного тижня.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...