Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

 



Автор

Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com)

Вікова категорія

Учні 5-6 класів

Актуальність проєкту

Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт.

Стислий опис проєкту

Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну.

Очікувані результати проекту

Виготовлення лялькового будинку для подарунку.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)
T (технології)Інформатика: учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лялькові будинки, переглядають ескізи, створюють 3D модель майбутнього будинку.
Готують презентацію проєкту для захисту
R (читання+письмо)Українська мова: розробляють детальну інструкцію для виготовлення лялькового будинку
E (інжиніринг)Трудове навчання: виготовляють макет будиночку, конструюють  складові будинку та меблів
A (мистецтво)Образотворче мистецтво: розробляють дизайн майбутнього лялькового будиночку
M (математика)Математика: роблять необхідні креслення, схеми та розрахунки  по матеріалам та оформленню

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Для конструювання лялькового будинку  Картон, клей-пістолет, кольоровий папір, тканина, пінопласт, поролон, фарби, нитки, голки
Для презентації результатів роботи над проєктом  Комп’ютер, проектор, екран (дошка), принтер (для друку буклетів та інструкцій)  
Для створення ескізів майбутнього лялькового будинку Фарби, папір, олівці тощо.  
Для створення креслення майбутньої лялькового будинкуПапір, олівці, лінійки, транспортири тощо.  

Діяльність після виконання проєкту

Зробити ляльковий будиночок, презентувати виріб, створення подібних виробів

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Гальванічний елемент з лимону”

  Автор Іщенко Ольга Василівна (olha.ishchenko102@gmail.com) Вікова категорія Учні 11 класу (ІІ курс закладу ПТО) Актуальність проєкту Коли життя “підсуне” вам лимон – зробіть з нього лимонад” (Дейл Карнегі). Чудова порада! Та й напій вітамінний. Однак лимон – ще той фрукт! Про використання лимона в кулінарії знають всі. А ще він екологічний засіб для виведення плям та відбілювання тканин, особливо якщо у вас алергія на хімічні засоби. Якщо лимон тримати разом з іншими фруктами, вони довше залишатимуться свіжими. А на додачу – справжнє джерело енергії! У багатьох країнах у продажу з’явився годинник-календар, в якому замість батарейок використовують свіжі фрукти. І знову лимон тут як тут. Батарейки стали незамінними помічниками людини, вони широко розповсюджені та використовуються у багатьох електронних приладах. Батарейки незворотно перетворюють хімічну енергію в електричну енергію. Вони є одноразового використання, і після розрядки їх необхідно належним чином утилізувати. Відомо, ...