Автор
Кондратюк Олена Вікторівна (ylianka_mriyanka@ukr.net), Ішуткіна Людмила Анатоліївна
Вікова категорія
Учні 6-7 класу
Актуальність проєкту
Незважаючи на досить тривалі вивчення вулканізму як вітчизняними, так і зарубіжними вченими, усе ж таки немає грунтовних пояснень щодо причин виникнення цього явища та способів його попередження, не зазначена провідна роль вулканізму у процесах рельєфоутворення.
Стислий опис проєкту
Учні отримують завдання дослідити причини утворення вулканів, їх розташування на Землі, будову вулкану та гейзеру, створити модель діючого вулкану. Підібрати цікаві факти про вулканізм в Україні та факти з історії. Проаналізувати можливості програми mozabook (підібрати 3D анімації), розробити тести для закріплення знань у конструкторі та створити електронний урок.
Очікувані результати проєкту
Діюча модель вулкану.
Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Географія, 6 клас – досліджують причини утворення вулканів, їх розташування на Землі, будову вулкану та гейзеру. Хімія, 7 клас – дотримуються правил безпеки під час виконання хімічного досліду. |
T (технології) | Інформатика, 6-7 клас – аналізують можливості програми мозабук (підбирають 3D анімації), створюють електронний урок; шукають інформацію в Інтернеті про варіанти конструювання моделі діючого вулкану своїми руками та складають алгоритм. |
R (читання+письмо) | Українська мова, 6-7 клас – розробляють тести для закріплення знань у конструкторі. |
E (інжиніринг) | Трудове навчання, 6-7 клас – визначають необхідні матеріали та конструюють діючу модель вулкану. |
A (мистецтво) | Образтворче мистецтво, 6-7 клас – виконують кольорове оформлення діючої моделі вулкану. |
M (математика) | Математика, 6-7 клас – розраховують вартість необхідних матеріалів для майбутньої моделі вулкану, виконують креслення та здійснюють розрахунки розмірів самої моделі. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Для конструювання діючої моделі вулкану | Фанера, синтепон, гіпс, марля, гарячий пістолет та клей, гуаш, металева пластинка. |
Для презентації результатів роботи над проєктом | Комп’ютер, проектор, екран (дошка). |
Діяльність після виконання проєкту
Сконструювати карти схем-маршрутів для руху пасажирського транспорту нашого ліцею. Запропонувати учням згенерувати ідеї для наступних проєктів.
Коментарі
Дописати коментар