Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Вулкани і вулканізм”

 


Автор

Кондратюк Олена Вікторівна (ylianka_mriyanka@ukr.net), Ішуткіна Людмила Анатоліївна

Вікова категорія

Учні 6-7 класу

Актуальність проєкту

Незважаючи на досить тривалі вивчення вулканізму як вітчизняними, так і зарубіжними вченими, усе ж таки немає грунтовних пояснень щодо причин виникнення цього явища та способів його попередження, не зазначена провідна роль вулканізму у процесах рельєфоутворення.

Стислий опис проєкту

Учні отримують завдання дослідити причини утворення вулканів, їх розташування на Землі, будову вулкану та гейзеру, створити модель діючого вулкану. Підібрати цікаві факти про вулканізм в Україні та факти з історії. Проаналізувати можливості програми mozabook (підібрати 3D анімації), розробити тести для закріплення знань у конструкторі та створити електронний урок.

Очікувані результати проєкту

Діюча модель вулкану.

Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів

S (науки)Географія, 6 клас – досліджують причини утворення вулканів, їх розташування на Землі, будову вулкану та гейзеру.
Хімія, 7 клас – дотримуються правил безпеки під час виконання хімічного досліду.
T (технології)Інформатика6-7 клас – аналізують можливості програми мозабук (підбирають 3D анімації), створюють електронний урок; шукають інформацію в Інтернеті про варіанти конструювання моделі діючого вулкану своїми руками та складають алгоритм.
R (читання+письмо)Українська мова, 6-7 клас – розробляють тести для закріплення знань у конструкторі.
E (інжиніринг)Трудове навчання, 6-7 клас – визначають необхідні матеріали та конструюють діючу модель вулкану.
A (мистецтво)Образтворче мистецтво, 6-7 клас – виконують кольорове оформлення діючої моделі вулкану.
M (математика)Математика, 6-7 клас – розраховують  вартість необхідних матеріалів для майбутньої моделі вулкану, виконують креслення та здійснюють розрахунки розмірів самої моделі.

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Для конструювання діючої моделі вулкануФанера, синтепон, гіпс, марля, гарячий пістолет та клей, гуаш, металева пластинка.
Для презентації результатів роботи над проєктомКомп’ютер, проектор, екран (дошка).

Діяльність після виконання проєкту

Сконструювати карти схем-маршрутів для руху пасажирського транспорту нашого ліцею. Запропонувати учням згенерувати ідеї для наступних проєктів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...