Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Дивовижна річка”

 


Автор

Стасенко Катерина Романівна

Вікова категорія

Учні 6 класів

Актуальність проєкту

Проєкт спрямований на формування комплексних знань учнів з теми “Будова річкової системи”, вдосконалення навичок роботи в групі та навичок опрацювання наукової інформації.

Стислий опис проєкту

Створення учнями (в групах) макету річкової системи та будови річки.

Етапи роботи над проектом

Етап І– Вибір теми проекту.
– Актуальність проекту.
– Мотивація проектної діяльності – організація учнів зі створення проекту, деталізація проблеми, розкриття значущості проекту.
– Обговорення і усвідомлення теми проекту, мотив діяльності і значущість майбутнього проекту.
Етап ІІ– Створення основи проекту.
– Збір інформації, її систематизація, виокремлення потрібних даних.
Етап ІІІ– Перевірка первинного розуміння матеріалу.
– Структурування інформації, аналіз ефективності обраного способу вирішення проблеми проекту.
Етап IV– Узагальнення та систематизація знань.
– Оформлення результатів проекту, підготовка до презентації.
Етап V– Захист проекту та його презентація.

Очікувані результати проекту

Створити макет річкової системи. Сформувати в учнів уявлення про загальні риси річки та річкової
системи; формувати основи географічного мислення в учнів; розвивати вміння критично мислити, аналізувати та працювати з додатковою літературою; розвивати вміння працювати в групах; виховувати в учнів усвідомлення
необхідності ощадливості у використанні водних ресурсів та їх охорони.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)Географія, 6 клас – вивчення будови річкової системи.
Екологія – виховування в учнів усвідомлення бережливого ставлення до водних ресурсів.
.T (технології)Інформатика, 9 клас – пошук інформації в мережі Інтернет.
R (читання+письмо)Робота з додатковою науковою літературою.
E (інжиніринг)Трудове навчання, 6 клас – виготовлення макету річкової системи
M (математика)Математика, 9 клас – здійснення розрахунків для коретктного конструювання макету

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Полотно, простий олівець, гумка, кольоровий пластилін, серветки сухі та вологі, папір А4, ручка.

Діяльність після виконання проєкту

Створення макетів найбільших рік України з урахуванням масштабу та особливостей річкового русла.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...