Автор
Стасенко Катерина Романівна
Вікова категорія
Учні 6 класів
Актуальність проєкту
Проєкт спрямований на формування комплексних знань учнів з теми “Будова річкової системи”, вдосконалення навичок роботи в групі та навичок опрацювання наукової інформації.
Стислий опис проєкту
Створення учнями (в групах) макету річкової системи та будови річки.
Етапи роботи над проектом
Етап І | – Вибір теми проекту. – Актуальність проекту. – Мотивація проектної діяльності – організація учнів зі створення проекту, деталізація проблеми, розкриття значущості проекту. – Обговорення і усвідомлення теми проекту, мотив діяльності і значущість майбутнього проекту. |
Етап ІІ | – Створення основи проекту. – Збір інформації, її систематизація, виокремлення потрібних даних. |
Етап ІІІ | – Перевірка первинного розуміння матеріалу. – Структурування інформації, аналіз ефективності обраного способу вирішення проблеми проекту. |
Етап IV | – Узагальнення та систематизація знань. – Оформлення результатів проекту, підготовка до презентації. |
Етап V | – Захист проекту та його презентація. |
Очікувані результати проекту
Створити макет річкової системи. Сформувати в учнів уявлення про загальні риси річки та річкової
системи; формувати основи географічного мислення в учнів; розвивати вміння критично мислити, аналізувати та працювати з додатковою літературою; розвивати вміння працювати в групах; виховувати в учнів усвідомлення
необхідності ощадливості у використанні водних ресурсів та їх охорони.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Географія, 6 клас – вивчення будови річкової системи. Екологія – виховування в учнів усвідомлення бережливого ставлення до водних ресурсів. |
.T (технології) | Інформатика, 9 клас – пошук інформації в мережі Інтернет. |
R (читання+письмо) | Робота з додатковою науковою літературою. |
E (інжиніринг) | Трудове навчання, 6 клас – виготовлення макету річкової системи |
M (математика) | Математика, 9 клас – здійснення розрахунків для коретктного конструювання макету |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Полотно, простий олівець, гумка, кольоровий пластилін, серветки сухі та вологі, папір А4, ручка.
Діяльність після виконання проєкту
Створення макетів найбільших рік України з урахуванням масштабу та особливостей річкового русла.
Коментарі
Дописати коментар