Автор
Барчук Альона Валеріївна (barchuk2202@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 5-9 класу
Актуальність проєкту
Даний проєкт буде актуальним для учнів 5-9 класів, при вивченні теми «Масштаб», ознайомленні з георафічними картами, картами дорожнього руху та у створенні схем-маршрутів для руху пасажирського транспорту. Які вимоги до створення схем-маршрутів руху пасажирського транспорту? Як це зробити не затрачаючи коштів на купування спеціальних ресурсів та ліцензій?
Стислий опис проєкту
Учні отримують завдання створити власну схему-маршруту від дому до ліцеюабо до місця, яке бажають відвідати.
Продовжити знайомити учнів зі способами зображення Землі, з поняттям «масштаб», пояснити значення масштабу в створенні карт, навчити розрізняти географічні об’єкти на географічних онлайн-картах, показувати на глобусі та онлайн-картах материки та частини світу, познайомити учнів з онлайн ресурсами, які вони можуть використовувати для створення карт, показати в яких програмах це можна зробити на власних гаджетах, розвивати інтерес до науки географії, формувати науковий світогляд. Навчити розраховувати масштаб на практиці, при створенні власної схеми-маршруту «Прокладання безпечного маршруту від дому і до…». Знаходження відстані, яку потрібно подолати.
Очікувані результати проєкту
Сконструйована схема маршруту на карті «Прокладання безпечного маршруту від дому і до…» із зазначеними на ній умовними позначеннями та масштабом на основі необхідних розрахунків.
Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Географія, 6 клас – вивчення масштабу Географія, 8 клас – вивчення географічної карти |
T (технології) | Інформатика, 5 клас – пошук інформації в інтернеті, щодо схем-маршрутів руху пасажирського транспорту, інтернет ресурси, онлайн-карти Інформатика, 6 клас – створюють презентацію стосовно теми «Схеми-маршрутів руху пасажирського транспорту» Інформатика, 7 клас – за допомогою Paint та онлайн-ресурсів створюють карти необхідного масштабу. Інформатика, 8-9 класи – у PowerPoint створюють екскіз майбутньої конструкції. |
E (інжиніринг) | Трудове навчання, 5-9 класи – визначають необхідні матеріали та конструюють схему-маршруту |
M (математика) | Математика, 5-9 класи – здійснюють необхідні розрахунки для визначення масштабу та відстані, яку необхідно подолати |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Для конструювання схеми-маршруту | Основа схеми – фанера або пінопласт, клей силіконовий, елементи карти-заготовки із паперу або картону |
Для презентацій | Комп’ютер, проектор, екран (дошка), принтер (для друку карт) |
Діяльність після виконання проєкту
Сконструювати карти схем-маршрутів для руху пасажирського транспорту нашого ліцею. Запропонувати учням згенерувати ідеї для наступних проєктів.
Коментарі
Дописати коментар