Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Прокладання безпечного маршруту від дому і до…”

 


Автор

Барчук Альона Валеріївна (barchuk2202@gmail.com)

Вікова категорія

Учні 5-9 класу

Актуальність проєкту

Даний проєкт буде актуальним для учнів 5-9 класів, при вивченні теми «Масштаб», ознайомленні з георафічними картами, картами дорожнього руху та у створенні схем-маршрутів для руху пасажирського транспорту. Які вимоги до створення схем-маршрутів руху пасажирського транспорту? Як це зробити не затрачаючи коштів на купування спеціальних ресурсів та ліцензій?

Стислий опис проєкту

Учні отримують завдання створити власну схему-маршруту від дому до ліцеюабо до місця, яке бажають відвідати.

Продовжити знайомити  учнів зі способами зображення Землі, з поняттям «масштаб», пояснити значення масштабу в створенні карт, навчити розрізняти географічні об’єкти на географічних онлайн-картах, показувати на глобусі та онлайн-картах материки та частини світу, познайомити учнів з онлайн ресурсами, які вони можуть використовувати для створення карт, показати в яких програмах це можна зробити на власних гаджетах, розвивати інтерес до науки географії, формувати науковий світогляд. Навчити розраховувати масштаб на практиці, при створенні власної схеми-маршруту «Прокладання безпечного маршруту від дому і до…». Знаходження відстані, яку потрібно подолати.

Очікувані результати проєкту

Сконструйована схема маршруту на карті «Прокладання безпечного маршруту від дому і до…» із зазначеними на ній умовними позначеннями та масштабом на основі необхідних розрахунків.

Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів

S (науки)Географія, 6 клас – вивчення масштабу
Географія, 8 клас – вивчення географічної карти
T (технології)Інформатика, 5 клас – пошук інформації в інтернеті, щодо схем-маршрутів руху пасажирського транспорту, інтернет ресурси, онлайн-карти
Інформатика, 6 клас – створюють презентацію стосовно теми «Схеми-маршрутів руху пасажирського транспорту»
Інформатика, 7 клас – за допомогою Paint та онлайн-ресурсів створюють карти необхідного масштабу.
Інформатика, 8-9 класи – у PowerPoint створюють екскіз майбутньої конструкції.
E (інжиніринг)Трудове навчання, 5-9 класи – визначають необхідні матеріали та конструюють схему-маршруту
M (математика)Математика, 5-9 класи – здійснюють необхідні розрахунки для визначення масштабу та відстані, яку необхідно подолати

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Для конструювання схеми-маршрутуОснова схеми – фанера або пінопласт, клей силіконовий, елементи карти-заготовки із паперу або картону
Для презентаційКомп’ютер, проектор, екран (дошка), принтер (для друку карт)

Діяльність після виконання проєкту

Сконструювати карти схем-маршрутів для руху пасажирського транспорту нашого ліцею. Запропонувати учням згенерувати ідеї для наступних проєктів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...