Автор
Шевченко Олег Миколайович ( shevchenkoom85@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 8-11 класу
Актуальність проєкту
Основну частину електричної енергії ми отримуємо, використовуючи природні ресурси. Використання електроенергії зростає, а кількість ресурсів зменшується, що призводить до зростання вартості. Тому економне споживання ресурсів та зменшення втрат є важливим і економічно і екологічно.
Стислий опис проєкту
Основне завдання дослідження – прорахувати теплові втрати електричного стуму в масштабах власного будинку (квартири) та в масштабах країни. Для цього потрібно скласти приблизну карту прокладання електродротів у будинку (учні повинні запропонувати спосіб знайти ці дроти) та знайти їхній загальний опір. Порахувавши втрати тепла, можна порахувати втрати у грошовому еквіваленті та у еквіваленті ресурсів. Інформацію про загальну довжину електромереж країни учні повинні знайти в інтернет мережі.
Очікувані результати проекту
Розуміння важливості раціонального та економного використання природніх ресурсів
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Фізика 8 клас – учня вивчають поняття опору провідника, а також закон Джоуля-Ленца, теплову енергію при спалюванні речовин. |
T (технології) | Інформатика – здійснюють пошук інформації в Інтернеті про загальну довжину та матеріали дротів ліній електропередач. |
R (читання + письмо) | Українська мова, 6 клас – створюють допис в соціальних мережах та на сайті школи про результати власного дослідження. |
M (математика) | Математика, 5-9 класи – учні здійснюють обрахунки економічних втрат |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Прилад для виявлення прихованих електродротів, штангельциркуль, комп’ютер чи телефон із підключенням до мережі Інтернет.
Коментарі
Дописати коментар