Перейти до основного вмісту

STEM-урок “Слухова сенсорна система. Вимірювання порогу слухової активності”


 

Автор

Шапран Вікторія (vit.shap@gmail.com)

Вікова категорія

Учні 8 класу

Актуальність уроку

Будова слухового апарату людини є досить складною темою. Як вловлюється звук, що таке коливання та хвилі, завдяки чому хвилі трансформуються і передається до слухового відділу головного мозку – для учнів 8 класу є не завжди зрозумілим явищем. Ще більше нерозуміння виникає, коли ми стикаємося із ситуаціями, коли люди різного віку сприймають один й той же звук по-різному. Чому чим старша людина, тим гірше вона чує?

Стислий опис уроку

Учні попередньо опрацьовують тему “Слухова система людини”. На уроці закріплюються знання з біології та оновлюються фізичні терміни: хвилі, коливання хвилі, частота коливання. За допомогою мобільного додатка визначається поріг сприйняття частоти хвиль від віку людини. На основі даного експерименту формується висновок про особливості сприйняття звуку та будови слухового апарату.

Очікувані результати уроку

Сконструйована модель слухового апарату людини.

Складові STEM-уроку, зміст діяльності учнів

S (науки)Фізика 10 клас – вивчається явище енергії хвиль
Біологія 8 клас – Вивчається будова слухової системи людини
Біологія 7 клас – вводиться поняття комунікації між тваринами, особливості будови слухових апаратів
T (технології)Інформатика  вміння використовувати можливості  мережі Інтернет.
E (інжиніринг)Трудове навчання 5-9 класи, визначення того, які матеріали необхідні для створення моделі.
A (мистецтво)Мистецтво 5-7 класи, створення ескізу моделі.

Обладнання, необхідне для реалізації уроку

Пластилін, олівці, фольга (тонкий папір), папір.

Діяльність після виконання уроку

Учні знають будову та принцип діяльності слухового апарату. Можуть самостійно виконати та продемонструвати свої знання своїм друзям та рідним.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...