Автор
Шапран Вікторія (vit.shap@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 8 класу
Актуальність уроку
Будова слухового апарату людини є досить складною темою. Як вловлюється звук, що таке коливання та хвилі, завдяки чому хвилі трансформуються і передається до слухового відділу головного мозку – для учнів 8 класу є не завжди зрозумілим явищем. Ще більше нерозуміння виникає, коли ми стикаємося із ситуаціями, коли люди різного віку сприймають один й той же звук по-різному. Чому чим старша людина, тим гірше вона чує?
Стислий опис уроку
Учні попередньо опрацьовують тему “Слухова система людини”. На уроці закріплюються знання з біології та оновлюються фізичні терміни: хвилі, коливання хвилі, частота коливання. За допомогою мобільного додатка визначається поріг сприйняття частоти хвиль від віку людини. На основі даного експерименту формується висновок про особливості сприйняття звуку та будови слухового апарату.
Очікувані результати уроку
Сконструйована модель слухового апарату людини.
Складові STEM-уроку, зміст діяльності учнів
S (науки) | Фізика 10 клас – вивчається явище енергії хвиль Біологія 8 клас – Вивчається будова слухової системи людини Біологія 7 клас – вводиться поняття комунікації між тваринами, особливості будови слухових апаратів |
T (технології) | Інформатика – вміння використовувати можливості мережі Інтернет. |
E (інжиніринг) | Трудове навчання 5-9 класи, визначення того, які матеріали необхідні для створення моделі. |
A (мистецтво) | Мистецтво 5-7 класи, створення ескізу моделі. |
Обладнання, необхідне для реалізації уроку
Пластилін, олівці, фольга (тонкий папір), папір.
Діяльність після виконання уроку
Учні знають будову та принцип діяльності слухового апарату. Можуть самостійно виконати та продемонструвати свої знання своїм друзям та рідним.
Коментарі
Дописати коментар