Автор
Бабак Людмила Вікторівна (babakludmila5@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 7 класу
Актуальність проєкту
Фонтан на шкільному подвір’ї здатен стати справжньої його окрасою та надавати естетичну насолоду, а також може стати місцем для відпочинку, наповнення енергією та чудовою фотозоною. А ще фонтан – яскравий приклад дії сполучених посудин. Виготовивши власноруч фонтан або його модель та дослідивши, як він діє, діти краще зрозуміють та запам’ятають цю тему та створять корисну та гарну річ для школи. Це викличе збільшення інтересу до навчання та сприятиме створенню ситуації успіху для кожного учня.
Стислий опис проєкту
Учні отримують завдання створити фонтан на шкільному подвір’ї (якщо це зробити неможливо, то модель фонтану). Попередньо вони вивчають будову та принцип дії сполучених посудин, знайомляться із застосуванням їх у техніці та побуті. Вчитель пропонує учням з інтернет-джерел познайомитись зі створенням найбільш відомих фонтанів на території нашої держави та за кордоном. Після цього діти створюють розрахунок вартості витратних матеріалів для створення фонтану.
Очікувані результати проекту
Створений фонтан (модель фонтану) на подвір’ї школи.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Фізика 9 клас – вивчають властивості сполучених посудин та їх застосування в життєдіяльності людей; досліджують будову та принцип дії фонтана. Хімія 7 клас – вивчають властивості води. |
T (технології) | Інформатика, 5 клас – здійснюють пошук інформації в Інтернеті про способи конструювання фонтана своїми руками та складають інструкцію. Інформатика, 6 клас – створюють презентацію про закон сполучених посудин та їх застосування в життєдіяльності людей. |
R (читання + письмо) | Українська література, 5-9 класи – читають твори вітчизняних та зарубіжних письменників, в яких описані сполучені посудини, особливості тиску рідин та газів та знаходять підтвердження законам фізики (або ж шукають помилки). Українська мова, 6 клас – створюють інструкцію виготовлення моделі фонтана. |
E (інжиніринг) | Трудове навчання, 5-9 класи – визначають необхідні матеріали та конструюють модель фонтана. |
A (мистецтво) | Мистецтво, 7 клас – розробляють ескізи майбутньої моделі фонтана. |
M (математика) | Математика, 5-9 класи – розраховують вартість необхідних матеріалів для майбутньої моделі фонтана, виконують креслення та здійснюють розрахунки розмірів самої моделі. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Для конструювання моделі фонтана | Пластикові пляшки, прозорі трубки різного діаметра, клей силіконовий, герметик, ізолююча стрічка, ножиці. |
Для презентації результатів роботи над проєктом | Комп’ютер, проектор, екран (дошка), принтер (для друку інструкцій). |
Для створення ескізів майбутньої моделі фонтана | Папір, олівці, фарби. |
Для створення креслення майбутньої моделі фонтана | Папір, олівці, лінійки. |
Діяльність після виконання проєкту
Демонструвати дію моделі фонтана для 5 та 6 класів в рамках предметного тижня. Запропонувати учням внести ідеї для наступних проектів та експериментальних досліджень.
Коментарі
Дописати коментар