Автор
Томіленко Тетяна Олексіївна (tomilenko9@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 6 класу
Актуальність проєкту
Природа – дивовижний творець та майстер. Все живе в природі має властивість симетрії. Тому, спостерігаючи за природою, навіть не досвідчена людина зазвичай легко помічає симетрію у всіх її проявах. Виготовивши власноруч квітки з різною симетрією учні краще зрозуміють дану тему і зможуть застосувати отриманні знання під час вивчення інших навчальних предметів.
Стислий опис проєкту
Учні отримують завдання виготовити моделі квіток з різною симетрією. Але спочатку вони вивчають будову квітки, поняття симетрії, види симетрії квіток. Вибирають спосіб виконання завдання: комп’ютерний чи матеріальний; вибирають матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи.
Очікувані результати проєкту
Виготовлення моделей квіток з різною симетрією.
Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Природознавство: знайомляться з поняттям сисетрії, симетрії в природі Біологія: учні вивчають симетрію квіток. |
T (технології) | Інформатика: шукають інформацію в Інтернеті про рослини, квіти яких мають різні види симетрії. Підбирають програмне забезпечення для створення моделі квіток з різною симетрією, складають алгоритм виконання проєкту. |
R (читання + письмо) | Українська мова: знаходять інформацію про поняття «симетрія», що воно озаначає, які види має, галузі в яких застосовується. |
E (інжиніринг) | Трудове навчання: визначають необхідні матеріали та створюють моделі квіток з різною симетрією. |
A (мистецтво) | Образотворче мистецтво: вивчають симетрію як засіб гармонізації форми для передачі краси рідної природи |
M (математика) | Геометрія: ознайомлюються з симетрія відносно точки і прямої, роблять розрахунки витратних матеріалів |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Для конструювання моделі квітки | Картон, клей-пістолет, кольоровий папір, фарби, пластилін |
Для презентації результатів роботи над проєктом | Комп’ютер, проєктор, екран, готові модолі квіток |
Для створення креслення моделі квітки | Папір, олівці, лінійки, транспортири тощо. |
Діяльність після виконання проєкту
Демонструвати моделі квіткової симетрії та підібрати приклади серед рослин, які мають таку симетрію квіток.
Коментарі
Дописати коментар