Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Троянди у нашому житті”

 


Автор

Поліщук Оксана Миколаївна

Вікова категорія

Учні 10 класу

Актуальність проєкту

Умови сьогодення вимагають нових підходів у навчанні підростаючого покоління. Сучасне суспільство потребує творчу, конкурентно-спроможну особистість.

Метою STEM-освіти є збагачення творчого потенціалу молоді завдяки використанню між предметних зв’язків.
STEAM-проєкт «Троянди у нашому житті представляє інтеграцію таких навчальних предметів як англійська мова, біологія, мистецтво, математика, трудове навчання, література, інформатика.

Стислий опис проєкту

Перед учнями ставиться завдання всебічно дослідити одну з найпопулярніших рослин – троянду, символ кохання. Проєкт може бути приурочений до Дня Святого Валентина.

Завдання учням (групи)
Англійська мова: скласти та озвучити розповідь про поширеність та популярність троянди.
Біологія: дослідити будову квітки, ареал її поширення.
Мистецтво: дослідити образ троянди в художній літературі, образотворчому мистецтві, скульптурі.
Трудове навчання: виготовити троянди з паперу та опис інших способів виготовлення штучних троянд.

Очікувані результати проекту

Всебічне дослідження троянди; учнівські розповіді англійською мовою та троянди з паперу.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)Біологія – дослідження особливостей будови троянди, ареалу поширення цієї квітки
T (технології)Інформатика – пошук інформації в мережі Інтернет.

R (читання+письмо)
Англійська мова – підготовка та презентація розповідь про троянди. В розповіді мають бути висвітлені як біологічні властивості квітки, так і використання образу троянди в мистецтві.
E (інжиніринг)Трудове навчання – виготовлення троянд з паперу або з інших підручних матеріалів
A (мистецтво)Художня культура – пошук, аналіз та систематизація інформації про образ троянди в мистецтві.

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Для конструювання моделі квіткиКартон, клей-пістолет, кольоровий папір, фарби,
пластилін тощо
Для створення розповідіКомп’ютер (або інший гаджет з доступом до мережі Інтернет)

Додаткова інформація

Презентація до проєкту

Діяльність після виконання проєкту

Створення аналогічних проєктів присвячених іншим рослинам

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...