Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Декоративні види рослин і тварин з природних зон Африки та Південної Америки”

 


Автор

Москаленко Роман Сергійович (Faterror2@gmail.com)

Вікова категорія

Учні 7 класу

Актуальність проєкту

Дослідження особливих природних умов материків та можливість штучного створення подібних умов у оранжереях чи кімнатах для вирощування певних видів декоративних рослин, чи умов утримання тварин.

Стислий опис проєкту

Вивчення здобувачами освіти особливостей природних зон Африки та Пд. Америки, їх порівняння між собою та особливостями природних умов своєї місцевості. Дослідження видів рослин і тварин, які можна утримувати як декоративні та які умови для цього потрібні.

Очікувані результати проєкту

Скласти рекомендації щодо створення сприятливих умов для декоративних видів рослин і тварин.

Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів

S (науки)Географія – вивчення природних зон Африки та Пд. Америки.
Біологія – вивчення видового складу материків. Вивчення особливих природних потреб рослин і тварин материків.
T (технології)Інформатика – пошук, збір та опрацювання інформації у мережі інтернет. Створення презентації.
A (мистецтво)Митецтво – створення зображень (пейзажів) з використанням фото рослин та тварин, для яких створюються особливі умови.
M (математика)Математика – розрахунок необхідної кількості вологи та температурного режиму для створення особливих штучних умов.

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Комп’ютери, програмне забезпечення та інтернет, підручники, атласи, термометр, гігрометр, приклади кімнатних декоративних рослин з відповідних природних зон Африки та Пд. Америки (по можливості), папір (А3, А4), кольоровий принтер, олівці, фарби, клей, ножиці.

Діяльність після виконання проєкту

Створення презентацій та лепбуків з описом рослин і тварин, які можна утримувати в нашій природній зоні після створення для них сприятливих умов.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...