Автор
Москаленко Роман Сергійович (Faterror2@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 7 класу
Актуальність проєкту
Дослідження особливих природних умов материків та можливість штучного створення подібних умов у оранжереях чи кімнатах для вирощування певних видів декоративних рослин, чи умов утримання тварин.
Стислий опис проєкту
Вивчення здобувачами освіти особливостей природних зон Африки та Пд. Америки, їх порівняння між собою та особливостями природних умов своєї місцевості. Дослідження видів рослин і тварин, які можна утримувати як декоративні та які умови для цього потрібні.
Очікувані результати проєкту
Скласти рекомендації щодо створення сприятливих умов для декоративних видів рослин і тварин.
Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Географія – вивчення природних зон Африки та Пд. Америки. Біологія – вивчення видового складу материків. Вивчення особливих природних потреб рослин і тварин материків. |
T (технології) | Інформатика – пошук, збір та опрацювання інформації у мережі інтернет. Створення презентації. |
A (мистецтво) | Митецтво – створення зображень (пейзажів) з використанням фото рослин та тварин, для яких створюються особливі умови. |
M (математика) | Математика – розрахунок необхідної кількості вологи та температурного режиму для створення особливих штучних умов. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Комп’ютери, програмне забезпечення та інтернет, підручники, атласи, термометр, гігрометр, приклади кімнатних декоративних рослин з відповідних природних зон Африки та Пд. Америки (по можливості), папір (А3, А4), кольоровий принтер, олівці, фарби, клей, ножиці.
Діяльність після виконання проєкту
Створення презентацій та лепбуків з описом рослин і тварин, які можна утримувати в нашій природній зоні після створення для них сприятливих умов.
Коментарі
Дописати коментар