STEM-проєкт “Навчально-туристичний маршрут по заповідним куточкам своєї місцевості з використанням Google Maps”
Автор
Булахова Олександра Миколаївна (sashavitryak96@gmail.com)
Вікова категорія
Учні 8-9 класу
Актуальність проєкту
Вивчення природи власної місцевості, розширення знань про рослин та тварин Червоної книги України та Зеленої книги України. Розширення знань про особливості погодних умов, гідрологічних особливостей, геологічної структури, рельєфу, особливості ґрунтового та рослинного покриву даної місцевості.
Стислий опис проєкту
Попередньо спланована здобувачами освіти подорож, що може охоплювати один чи декілька туристських шляхів і характеризується визначеним порядком пересування туристів через певні географічні пункти. Складниками туристського маршруту є початковий, проміжні і кінцевий пункти, стежки і дороги, які їх з’єднують безпосередньо чи розгалуженнями. В межах маршруту визначення погодних умов своєї місцевості : зміну кута падіння сонячних променів протягом маршруту, що впливає на температурні умови кожної території; напрямок вітру, тиск, погодні явища. Гідрологічні дослідження за допомогою найпростішого спеціального спорядження: рулетки, мотузки, жердини для вимірювання глибин і секундоміра. Дослідження річок – складання характеристик . Усі відомості (дані спостережень і вимірювань) записують у щоденники і наносять на карту. Визначення режиму річки. Визначення характеру рельєфу дна і зміни русла річки.
Визначення геологічних особливостей своєї місцевості.
Ознайомлення з найпоширенішими рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості, також тих що закесені до ЧКУ та ЗКУ. Збирання гербарію.
Вивчення ґрунтового покриву на певній ділянці, Визначення будови ґрунтових профілів (генетичні горизонти та їх потужність)
Очікувані результати проекту
Складений маршрут за допоиогою Google Maps.
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки) | Географія вивчення природних особливостей свого краю. Біологія порівняня рослинного покриву в різних туристичних точках. Визначення Червонокнижних рослин. Будову рослин. |
T (технології) | Інформатика пошук інформації за допомогою інтернет ресурсів, та створення маршруту за допомогою Google Maps. Складання власних маршрутів за допомогою Google Maps. Пошук рослин для гербарію. |
R (читання + письмо) | Узагальнення зібраної інформації в період маршруту. Створюють інформаційний допис до презентації. |
A (мистецтво) | Розробка зображення маршруту. |
M (математика) | Розрахунок клькості туристичних зупинок, кілометраж маршруту, тривалість маршруту, час перебування на зупинках.Обчислити загальну площу водних об’єктів. |
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту
Комп’ютерне та програмне забеспечення (Google Maps), атлас, підручник, щоденник запису, туристичне спорядження, обладнання для створення грунтового профілю, обладнання для вимірювання гідрологічних показників, барометр, флюгер.
Діяльність після виконання проєкту
Створення карти через Google Maps, створення гербарію. Оформлення та захист презентації.
Коментарі
Дописати коментар