Перейти до основного вмісту

STEM-проєкт “Навчально-туристичний маршрут по заповідним куточкам своєї місцевості з використанням Google Maps”

 


Автор

Булахова Олександра Миколаївна (sashavitryak96@gmail.com)

Вікова категорія

Учні 8-9 класу

Актуальність проєкту

Вивчення природи власної місцевості, розширення знань про рослин та тварин Червоної книги України та Зеленої книги України. Розширення знань про особливості погодних умов, гідрологічних особливостей, геологічної структури, рельєфу, особливості ґрунтового та рослинного покриву даної місцевості.

Стислий опис проєкту

Попередньо спланована здобувачами освіти подорож, що може охоплювати один чи декілька туристських шляхів і характеризується визначеним порядком пересування туристів через певні географічні пункти. Складниками туристського маршруту є початковий, проміжні і кінцевий пункти, стежки і дороги, які їх з’єднують безпосередньо чи розгалуженнями. В межах маршруту визначення погодних умов своєї місцевості : зміну кута падіння сонячних променів протягом маршруту, що впливає на температурні умови кожної території; напрямок вітру, тиск, погодні явища. Гідрологічні дослідження за допомогою найпростішого спеціального спорядження: рулетки, мотузки, жердини для вимірювання глибин і секундоміра. Дослідження річок – складання характеристик . Усі відомості (дані спостережень і вимірювань) записують у щоденники і наносять на карту. Визначення режиму річки. Визначення характеру рельєфу дна і зміни русла річки.

Визначення геологічних особливостей своєї місцевості.

Ознайомлення з найпоширенішими рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості, також тих що закесені до ЧКУ та ЗКУ. Збирання гербарію.

Вивчення ґрунтового покриву на певній ділянці, Визначення будови ґрунтових профілів (генетичні горизонти та їх потужність)

Очікувані результати проекту

Складений маршрут за допоиогою Google Maps.

Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів

S (науки)Географія вивчення природних особливостей свого краю.
Біологія порівняня рослинного покриву в різних туристичних точках. Визначення Червонокнижних рослин. Будову рослин.
T (технології)Інформатика пошук інформації за допомогою інтернет ресурсів, та створення маршруту за допомогою Google Maps. Складання власних маршрутів за допомогою Google
Maps. Пошук рослин для гербарію.
R (читання + письмо)Узагальнення зібраної інформації в період маршруту.
Створюють інформаційний допис до презентації.
A (мистецтво)Розробка зображення маршруту.
M (математика)Розрахунок клькості туристичних зупинок, кілометраж маршруту, тривалість маршруту, час перебування на зупинках.Обчислити загальну площу водних об’єктів.

Обладнання, необхідне для реалізації проєкту

Комп’ютерне та програмне забеспечення (Google Maps), атлас, підручник, щоденник запису, туристичне спорядження, обладнання для створення грунтового профілю, обладнання для вимірювання гідрологічних показників, барометр, флюгер.

Діяльність після виконання проєкту

Створення карти через Google Maps, створення гербарію. Оформлення та захист презентації.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEM-проєкт: «Дощові черв′яки – архітектори родючих ґрунтів»

Автор Гореленко Інна, вчитель географії та біології Первозванівського ліцею Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області, ( innagor700@gmail.com ). Вікова категорія 10-12 років (5-7 класи). Актуальність проєкту Дощові черв’яки відіграють велику роль в ґрунті – крім того, що вони збирають гумус, так ще й беруть активну участь у інших процесах, що в ньому відбуваються: розкладання і окислення під впливом ґрунтових мікробів, в ході яких виділяються мінеральні речовини, якими живляться рослини. А щоб ці процеси відбувалися успішно, необхідно забезпечити наявність двох важливих умов – повітря і вологості. Саме ці умови і забезпечують дощові черв’яки – вони риють грунт, збагачуючи його повітрям, і забезпечують потрібний рівень вологості. Стислий опис   проєкту Мета: ознайомити школярів з  особливостями будови дощового черв'яка; визначити роль дощового черв'яка у підвищенні родючості грунту; ознайомитись з властивостями ґрунту, причинами, що впливают...

STEM-проєкт “Подарунок для сестри”

  Автор Волошина Наталія Іванівна (woloshynanatalia@gmail.com) Вікова категорія Учні 5-6 класів Актуальність проєкту Кожен любить отримувати подарунки. Та не завжди є кошти на придбання гарного подарунку для рідних та близьких. Чи можна самому зробити гарний подарунок, використовуючи знання, отримані на уроках у школі? Наскільки це вигідно в плані економії? Чи можна отримати задоволення від роботи? Цим питанням й присвячено проєкт. Стислий опис   проєкту Учні отримують завдання зробити подарунок – ляльковий будинок. Але спершу вони ознайомлюються з видами лялькових будинків (зображення, моделі). Вибирають  модель, роблять ескізи, прораховують матеріали та ресурси для виготовлення та оформлення роботи, визначають  палітру зовнішнього та внутрішнього дизайну. Очікувані результати проекту Виготовлення лялькового будинку для подарунку. Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів S (науки) T (технології) Інформатика : учні здійснюють пошук в Інтернеті відомостей про лял...

STEM-проєкт "З попелу в нове життя: магія побутової хімії"

  Автор Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики, корекційний педагог КЗ ”Знам’янська спеціальна школа КОР”  ( olgapogribnyak@gmail.com ). Вікова категорія 6-10 спеціальні класи(порушення опорно-рухового апарату та інтелектуального розвитку). Актуальність проєкту Екологічна проблема Зола та попіл — це побічні продукти спалювання деревини, які часто просто викидаються, засмічуючи довкілля. Переробка попелу для виготовлення мила дозволяє зменшити кількість відходів та знайти їм корисне застосування. Економія ресурсів Виготовлення мила з попелу не потребує дорогих інгредієнтів чи складних технологій, що робить цей продукт доступним для кожного. Використання попелу як засобу чищення посуду та поверхонь може забезпечити суттєву економію сімейного бюджету, що дуже актуально для осіб з малим сукупним доходом. Відмова від хімії У сучасних мийних засобах міститься багато синтетичних компонентів, які можуть викликати алергії та забруднювати водойми. Натуральне мило та засоби чищення з ...